2010. december 31., péntek

Edzés 28. + BUÉK!!!

Boldog Új Évet Kíván mindenkinek a MáT's Home Gym!!! ;-)))
Ma én is letudtam az év utolsó edzését.

Bemelegítés: SMR, Z

A: Floor press: 32kg - 2x 5-5

B: Pistol:

b: 40kg - 6x1
j: 44kg - 6x1

C: Swing: 24kg - 4x20

D: Haskerék térden: 2x15

Tegnap az átlagosnál jobban kiemrültnek éreztem magam, ezért mára mindenképp pihinapot terveztem. Plusz kicsit tartottam is a Pistol nehéz naptól, mert múltkor elég szenvedős volt. Viszont elkezdtem kalkulálni, hogy muszáj edzenem, mert két hét múlva 1 hét szabin leszek, és mivel ennyi pihi szerintem nem fér bele a programba, ezért jó lenne még előtte végezni. Ehhez pedig ma is edzenem kellett.
Már, amikor elkezdtem, éreztem, hogy nem lesz ez rossz. A Pistol szépen ment. Szép ismétlések születtek. Oké, nem löttem ki a súlyt a plafonba, de éreztem az erőt.
Az utóbbi napokban a könyököm vhogy nem volt az igazi. Ezért is maradt le a húzódzkodás. Jót is tett, mert ma nem volt semmi gond. Tudom, vmi mindig lemarad, de a fő profil most a floor press, meg a pistol, a többi csak töltelék ;-)

Most pedig virsli hegyek, és kis szolid mulatás következik. BUÉK mégegyszer! ;-)

5 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Ez a fotó :):):)
    Like :)

    VálaszTörlés
  2. Jó, mi?! ;-)))
    Ez a maki style ;-)))

    VálaszTörlés
  3. Ákos:

    Hányat húzódzkodtál ezzel a technikával? :)

    VálaszTörlés
  4. Lacee, BUÉK viszont! Láttam a célokat, hajtsd meg keményen! A soproni szurkolótábor figyelni fog ;-)

    Áki mester: így még egyet sem... pontosabban egyszer 20at, de azt nem látta senki... még én sem ;-) Egyébként az idei célok között ott lesz ez is ;-)

    VálaszTörlés