2010. december 1., szerda

Edzés 12.

Bemelegítés: SMR, Z

A: Floor press: 30kg - 2x5

B: Pistol:

b: 41kg - 1 -> NPR (36+5kg)
j: 47kg - 1 - > NPR (40+7kg)
(44kg - X; 40+5kg - 1)

Egyik szemem sír, a másik nevet...
Ugye mára volt tervezve a pistol felmérése, és természetesen a cél mindkét lábbal egy új rekord volt. Ez össze is jött, de kicsit szenvedősen...
Ballal a program elején 36-ba ment 1, a 40 nem ment, vhol a kettő között lehettem. Most a 36kg rögzítésben volt, 5kg meg hátizsákban. Ha még egy kilót magamra teszek, akkor már nem jött volna fel ;-)
Jobbnál rögtön buktam az eddigi rekordot, a 44kg-ot. Vhogy kibillentem, meg szar is a fogás, hogy 32-esnek minden bele van akasztva a fülébe, ezért áttértem a hátizsákos megoldásra. 40kg rögzítésben plusz 5kg a hátizsákban. Szépen feljött, és nem voltam biztos, hogy van még benne.
Azért rápróbáltam a 40+7kg-ra, videót beizzítottam, és hajszál híján nem ment. Ezt nem hagyhattam, és nekimentem megint. Videón gomb megnyom, és hajrá... felszenvedtem izomból, egy grammal sem ment volna több, majd szépen fényképező kézbe, súlyok megvilágítása, videózása, táska mérlegbe akasztása, videózása, majd gomb megnyom. Hát majdnem odafostam, mert ennél a gombnyomásnál indult csak a videó. Fákkkk! Vhogy kapkodtam, és nem örökítettem meg a gyakorlatot :-/// Nah, majd legközelebb a Beastet ;-)

Itt abba is hagytam az edzést. Új rekordok születtek, ennyi mára elég is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése