2010. december 25., szombat

Edzés 23.

A tegnapi nagy karácsonyi hajtásban esélytelen volt, hogy beleférjen az edzés. A mai nap is rohanós volt, de este besűrítettem egy kis mozgást. Megérte...

Bemelegítés: SMR, Z

A: Floor press:

b: 46kg - 1 -> NPR

j: 48kg - 1 -> NPR

j: 46kg




j: 48kg -> NPR


B: Pistol:


b: 26kg - 2x5
j: 30kg - 2x5

C: Húzódzkodás: 22kg - 3x3

Floor press-ből mára jutott a 6x1-es nap. A sok ünnepi kajálás, és a késői időpont miatt vhogy úgy éreztem, hogy nem ma kéne megpróbálni rekordot nyomni, hiába volt betervezve. Azért megpróbáltam. A régi rekordom, a 44kg szabályosan felröppent. Na jó, nem szakította át a plafont, de sima volt. Ballal 42kg volt a rekordom, de a 44 itt is könnyed volt. Aztán ment a 46kg is mindkét oldalra. Nem volt vége a mókának, jobbal belekóstoltam a 48kg-os Sufni Beast-be is (lásd képen fent), és király módon kiszendvedtem. Yesss, NPR!!! (a kis videósom aggódott miattam, és le is maradt róla picit, ahogy a majd' fél mázsát az égbe repítettem ;-) )
Swinggel már nem terheltem magam, és a haskereket is lehagytam, mert a húzódzkodásnál kicsit bejelzett a jobb könyököm, hogy nem kéne. Meg minek is, mert ennyivel is több, mint elégedett vagyok. Szép kis karácsonyi kiegészítő ajándék ;-)

3 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Remélem az eredeti 48as bellt kicsit közelebbről rendeled és magad is érte fogsz tudni menni :) Nem vagyok tápos, de azért a 40es bell kicsit felkészületlenül ért, pedig van, hogy naponta több tonnát megmozgatok :D

    VálaszTörlés
  2. ;-))
    Ne is mondd, mert a végén elgondolkodom egy 48-ason. Főleg úgy, hogy a kifutó darabokat itt is nagyon jó áron "osztogatják" ;-)

    http://tacticalshop.hu/?p=termekek&k=411&kifuto-termek=&lpage=3

    ...egyelőre nem kell aggódnod, nem veszek. Ha vége lesz ennek a 40 napos programnak, akkor egy darabig úgysem fogok ennyivel dolgozni. Na jó, max pistolnál.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok :)! Csak így tovább!

    VálaszTörlés