2010. december 22., szerda

Edzés 22.

Ma Traxi átjött, és együtt edzettünk a MáT's Home Gym-ben ;-)

Bemelegítés: SMR, Z

A: Floor press: 36kg - 5x 2-2

Pistol:

b: 40kg - 1

j: 49kg - 1 -> NPR

C: Húzódzkodás: 18kg - 2x5

D: Haskerék térden: 2x10

A pistol előtt előrehajoltam, aztán úgy megérintettem a talajt, mint a cövek. Máskor épphogy, de erőlködés nélkül nem tudom elérni. Gondoltam ez jelzés, hogy alles OK, mehetnek a nagy súlyok. Bijófídbek vagy mi a szösz ;-) A balosnál talán éppen ment a 40+3kg, ami rekord lenne, de véletlenül a jobb lábammal hozzáértem a talajhoz, ezért nem adtuk meg. A jobbnál megkóstoltam a 40+9kg-ot, és szuper módon felszenvedtem. NPR! Yesss! Egy szál kolbászban meglett volna az 50kg is...persze ezt nem videóztuk volna le ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése