2011. január 31., hétfő

Vége a 40 napos programnak, jöhetnek a MetConok de csak ÉSSZEL!!!!

MáT's Home Gym

A: Húzódzkodás felmérése: 1RM - 20kg (marad a régi 24kg)

D: MetCon:
8 kör
5 Kipping
10 Fekvőtámasz
15 Guggolás

Húzódzkodás rekord marad a múltkori felmérés eredménye, mostani alkalommal a 24kg-ot sem adtam meg magamnak!

Akkor pár szóban a 40 napról...
Mikor először olvastam egyből felkeltette az érdeklődésem, hisz egy "könnyű" edzésről volt és abban az időben nagyon hiányzott a motiváció. Legfontosabb célom az volt újra ráérezzek az edzés ízére és az olvasottak alapján bíztam abban is hogy meg tudom közelíteni a régi rekordjaimat!
Érzéseim vegyesek. Az elején (ez nem meglepő) és a 26 nap környékén nagyon jöttek az eredmények, de sajnos a végére kifulladt a dolog (biztos én hibáztam valamit).
Célomat elértem, erőben gyakorlatilag a top formám környékén vagyok motiváció terén van még hova fejlődni! Testsúlyom a hétvégén 93 kg volt, ami kiválónak mondható!
Jöhetnek a MetConos edzések és mindenképpen lesz egy FMS felmérés!!


Eredmények számokban:
Elemelés: 155kg -> 170kg (PR:175kg)
Fekvenyomás: 120kg-> 125kg (PR:130kg)
Húzódzkodás: a két mérés körülményei nem voltak azonosak 20kg -> 24kg
Most hirtelen ennyi....

2 megjegyzés:

  1. Hali

    Igazából jól megközelítetted a régi pr-eket nem?+ Szerintem azt vedd figyelembe ,hogy egy szint után lassabban fejlődik az ember sztem...de tuti még egy ilyen 40 napos tura után simán pr eső lenne :D ...
    További sok sikert:D!!!

    VálaszTörlés
  2. Abban teljesen igazad van hogy egy szint után lassabb a fejlődés, lehet túl magasra tettem mércét.

    VálaszTörlés