2011. január 14., péntek

Edzés 40/40

Elérkezett a program utolsó napja. Csak pistoloztam. Lássuk...

Bemelegítés: SMR, Z, boka mobilitás

Pistol:

j: 50kg -1

j: 52kg -1 -> NPR

b: 44kg -1 -> NPR

Hmmm, mit is mondhatnék...:))) Ezt azért nem vártam... Feljött az 50 szépen, ami már új rekord volt. Aztán bepakoltam a táskámba 12kg-ot plusz kézbe a 40-es. Hát így nem ment az 52. Rájöttem, hogy így nehezebb, nagyon bent ragadtam lent. Ezután rögzítésben próbáltam, és siker lett az eredmény. Nem a leggyönyörűbb kivitelezés, de büdös nagy REKORD ;-))) Túl kényelmes nem volt a fogás, mert nem nagyon volt hely a bal kezemnek támasztani. A narancssárga gagyi csuklószorító meg csak amiatt van, hogy a 8kg-ost rögzítő műanyag csat ne nyomja a csuklóm, szóval semmi babona vagy buzulás ;-)
Végül becsületből ballal is végigvittem a missziót, és ott is rekord született.

Lezárult a 40 napos program. Majd nyomok egy posztot véleménnyel, észrevétellel, számokkal, szóval egy kis összefoglalás ;-)

2 megjegyzés:

  1. Hát öreg... grat, ez nem fostarisznya. Az 50 olyan könnyed volt, mint egy kényelmes reggeli szarás, ami csak kiesik.
    Kíváncsi leszek Traxinak mi lesz a vége.

    VálaszTörlés
  2. :DDD Bazzz :DDD
    Kösz!! Azért annyira nem, de tényleg jól ment. Annyira viszont nem éreztem ütősnek, hogy higyjek az 52-ben.
    Ahogy írtam így rack-ben könnyebb volt mint táskában. Ott húzott hátra, le a súly, szabályosan lent tartott. Szinte meg sem tudtam indulni felfelé. Még jó, hogy rack-ben is rápróbáltam!

    VálaszTörlés