2011. január 6., csütörtök

Edzés 33.

Bemelegítés: SMR, Z

A: Floor press:

b: 48kg - 1 -> NPR

j: 52kg - 1 -> NPR

B: Pistol:

b: 28kg - 3x3
j: 34kg - 3x3

C: Húzódzkodás: 28kg - 6x1

Valahogy nagyon benéztem a mai tervet. Egész végig arra készültem, hogy felmérem a floor press-t ma, mert az jön, aztán itthon, ahogy ránéztem a papíromra, rájöttem, hogy nem ma jönne. Mindegy, jól éreztem magam, meg egész nap erre készültem fejben, szóval megnéztem, mit tudok... hát ezt tutam ;-)) Ballal 48-nál többel nem próbálkoztam, a jobbal meg talán még lett volna benne kicsi, de már nem akartam, hagytam inkább a tárban azt a minimális erőt (talán 1-2kg) Így is heppiség van!! ;-)

Most irány focira. Terem, kézilabda kapuk, 90'.

3 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Mint vmi győzelmi trófea, úgy nyomtad ki :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lenne most már, ha abbafejeznéd ezt a nagy pr esőt, mert kezd rosszul érinteni. Esetleg valami metcon verseny? :D

    VálaszTörlés
  3. MáT:

    Ákos: :) egy győzelmi trófeát nem ilyen lassított felvételben nyomnék ki az biztos.

    Imi: :) Nem, nem ;-) Metcont nem gyűrűnk, mert úgy elvernél, mint a rongyot, bmeg ;-))
    Jó ez a progi tényleg. Potyognak a PR-ek, és ez kurvára spanol ;-)
    Bár szerencsére lassan vége, és utána jó lesz egyet "pihizni". Pontosabban kevésbé kötött, kizárólag swingelős mókát tervezek.

    VálaszTörlés