2011. január 5., szerda

Edzés 32.

Bemelegítés: SMR, Z, boka mobilitás

A: Pistol:

j: rögzítésben 48kg-1, ami ebben a formában PR

B: Floor press: 32kg - 2x 5-5

C: Húzódzkodás: 24kg - 5x2

Mára pistol felmérés volt kiírva. Hát keserű a szám íze azért... A 48-at meg akartam így is próbálni, és örültem, hogy ment, ráadásul könnyebben mint vártam. Éreztem az abszolut rekord döntését, de nem jött :-/Az 40+10kg nagyon szar volt. Egyszer kicsit szarul engedtem le, az lent beragadt. Másodszor az alsó harmadban megakadt.
Ballal pedig még a 40 is nagyon neccesen ment, pedig a 6x1-es napot eddig ezzel csináltam :-/
Azt hittem, hogy az egész a hirtelen +3kg hízás miatt van, de aztán a húzódzkodás meg szépen ment.
Szóval én má' eztet oszt nágyon nem értem ;-)

Most lépek focira. Terem, mini kapuk, 90'.

3 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Nem rossz! Talán ha a karácsonyfaizzókat is felkapcsolod, akkor több fény lesz :D

    VálaszTörlés
  2. MáT:

    kössz partyarcok ;-)

    Kapcsolhatok én ott mindent, több fény sehogy nem lesz. Az eddigi videókon sem volt, ezután sem lesz.
    Itt nincs fény, csak erő, de az nagyon sok :DDD

    VálaszTörlés