2011. január 13., csütörtök

Edzés 39.

Bemelegítés: SMR, Z

A: Floor press:

j: 54kg - 1

56kg - 1 -> NPR

B: Pistol:

b: 24kg - 2x5
j: 28kg - 2x5

Mára soroltam be a Floor press utolsó felmérését. Ugye már múltkor írtam, hogy pár gramm még maradt a tárban a múltkori próbálkozásnál. Hát arra még erősödtem kicsit, és ez a csúnya nagy rekord lett az eredménye. Yeahhh! ;-) Már az 54kg is PR volt, aztán jött az 56kg. Az 56kg-os bell amúgy nem semmi. Szerintem le fogom védetni :DDD (sehogy sem tudtam stabilan, biztonságosan hozzászerkeszteni a 16ost a 40eshez, hát ez lett a vége: 8as bell, ásványvizek, ragasztótekercs :D ) Holnap utolsó napja a proginak, és pistol felmérés. Most meg lépek focizni.

3 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Ebben a félhomályban úgy néz ki, mint vmi rasztának a feje :)
    Gratula :)
    Nekem ötven haskerék volt a vacsi! Fincsi volt! Mást nem is kívántam!

    VálaszTörlés
  2. Kösz srácok! Vmit muszáj volt pirítanom így a 40nap végére.

    VálaszTörlés