2011. január 24., hétfő

Könnyű erő edzés 38. nap

A: Elemelés: 2x5 - 110kg
B: Fekvenyomás: 1RM - 125kg :-(
C: Húzódzkodás: 5x2 - 12,5kg
D: Haskerék térden: 3x10 - 10kg

Sajnos a nyomás nem úgy sikerült ahogy szerettem volna, nagyon bíztam benne hogy kimegy a 130kg, de nem jött össze! Leengedés után elindult felfelé de a holtponton megállt és akárhogy szenvedtem nem akart megindulni!
Burpee-t kihagytam, mert edzés után kosármeccsem volt ahol sajnos megint kikaptunk!

Holnap nem biztos hogy lejutok edzeni, munka után jönnek a redőnyt javítani kora este pedig kresz tanfolyamom  lesz (C jogsi).

5 megjegyzés:

  1. MáT:

    azért nem rossz ez Mester ;-)
    Kíváncsi lennék, hogy nagyon régen, amikor egyszer kipréselted a 130kg-ot, akkor hány kiló voltál. Csak azért kérdem, mert arányaiban ez lehet, hogy PR ;-)

    Akkor ezek szerint maradtál a helyeden, és megy a C jogsi ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem könnyebb voltam, de erősen gondolkodom egy RSPG-n, nagyon megragadtam ezen a szinten!

    VálaszTörlés
  3. RSPG húzódzkodásban nem használt semmit nekem. Semmit nem fejlődtem.
    Ha jobban megnézzük, akkor hasonló szisztéma, mint a könnyű erő. Könnyű napok és nehéz napok. Mondjuk nekem a könnyű erő bejött, és ezért jobban is tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Az RSPG-t a fekvenyomásra gondoltam!!

    VálaszTörlés
  5. Én is fekvenyomásra értettem, csak balfaszságot írtam :DDD
    Szóval fekvenyomiban a régi rekordig eljutottam, amit a program elején mértünk, de semmi változás.

    VálaszTörlés