2011. január 28., péntek

Tegnap nem sikerült gép elé kerülnöm ezért pótlom a tegnapit is!

Ma nem sikerült eljutnom MáT pajtáshoz hogy felmérjük a húzódzkodást, mert egy lightos költöztetés jött délutánra, ami 12kor kezdődött és 19 órakor fejeződött be! Ezek után gondolom érhető hogy nem volt sem kedvem sem erőm!

2011.01.27.

Könnyű erő 39. nap

A: Fekvenyomás: 2x5 - 82,5kg
B: Elemelés: 1RM - 165kg (1x0 - 175kg)
C: Húzódzkodás: 3x3 - 10kg

Nem jó napot választottam az elemelésnek, pedig még jobban bemelegítettem mint szoktam nehogy baj legyen!
165kg "simán" feljött  - lehet hogy mohó voltam - de nem akartam magam fárasztani a 170kg és egyből nekimentem a 175kg-nak! A súly elindult majd 10cm után megállt és meg sem mozdult! Miután letettem még jól meg is szédültem úgyhogy le kellett ülnöm! Innentől kezdve meg volt pecsételve az edzés további része!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése