2011. január 8., szombat

Edzés 34.

Bemelegítés: sok SMR, Z

A: Pistol:

b: 34kg - 5x2
j: 36kg - 5x2

B: Floor press:

j: 40kg - 3x3

Ennyi...sajnos. Hogy miért?! Bakker, nem találok szavakat. Tegnap délután a cégnél elmentem klotyóra, és miután visszamentem az irodába, leülés után éreztem, hogy vmi nem oké a bal vállammal. Elkezdett fájni, és egy adott mozgástartományban éles fájdalmat produkált. Fákkk! WC előtt semmi. Pedig nem volt ám semmi erőlködés a budin, és a bal kezem full inaktív volt ;-), még rosszul sem mozdultam, de mégis :-/. Egész délután, este nyomott is lett a hangulatom, mert amikor csak lógott, már az sem volt jó. Hogy miért, hogyan, merre, miként, hányszor, hányadik hatványon vagy mégis mi a f××× ez az egész, nagyon nem tudom :-/ Nem értek hozzá, de lehet vmi becsípődött.
Már végig is futott az agyamban, hogy ennyinél vége a proginak, de nem adom fel teljesen. Ma jobb volt a vállam kicsit, és be tudtam lőni, hogy pontosan mi működik, és mi nem. Tulajdonképpen a bal felső sarokban fáj, vagyis a testem vonala előtti részen csak vízszintesig tudom emelni, feljebb, fej fölé nem megy. Oldalra emelésnél viszont igen.
Annyiban maradtam, hogy a pistol megy tovább (bal pistolnál a rögzítés pozi sem az igazi), meg floor press jobb kézzel. Több mint a semmi. Most per pillanat húzódzkodás, swing, haskerék esélytelen, tehát a program már sanszos, hogy így fejeződik be.
Az edzés a sok SMR miatt viszont ugyanaddig tartott. Jóleső érzés volt a végén azért, hogy jobb kézzel simán nyomtam 3x3-at azzal a súllyal, ami a program kezdetén a PR-em volt ;-)

5 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy túl sokat olvastam efg illetve a te blogod, és attól kattant be az én balosom is ;-)

    Viccet félretéve soha az életben nem volt ilyenem. Hihetetlen...hogy rohadjon meg!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem kéne piálni munkahelyen és akkor nem b.szodsz el a WC-n és nem vered be a vállad! ;-)

    Viccet Nálam is félretéve jobbulást és remélem semmi komoly nem lesz belőle és pár nap pihi OK lesz!

    VálaszTörlés
  3. Én becsszóra nem tehetek róla, különben meg az én vállam már egzotikumnak számít, annyira érthetetlen a szitu.
    Ne kövess az úton, jobbulást :)

    VálaszTörlés
  4. ;-) Igyekszem nem tenni, nem követlek ezen az úton. Szerencsére már nagyon megjavult, de erre az uccsó 3 napra már nem vetem be. Utána meg pihi, meg swing hetek, szóval kipiheni magát remélhetőleg.

    VálaszTörlés