2010. november 30., kedd

Edzés 11.


Bemelegítés: SMR, Z Neural warm up

A: Floor press:

j: 44kg - 1 -> NPR (videó)
b: 42kg - 1 -> NPR

B: Húzódzkodás:

20kg - 1x3; 2x2

C: Pistol:

j: 24kg - 2x5
b: 20kg - 2x5

SMR

A 40 napos tervből ugye 10 nap ment el, és a Floor press-ben brutálisat fejlődtem. Igaz, hogy előtte már 2-3 hétig csinálgattam, de akkor is nagy a változás. Kicsit szenvedős volt a 44kg (ki is jött egy kisebb szorulásos hang ;-) ), de megvolt, és ballal is szépen kikúszott a 42kg. Esztit még kicsit oktatnom kell, hogyan videózzon, a spotlámpákban pedig továbbra sem jó a megvilágítás, de a jó eredmény így sem veszít az értékéből. A végén nem látszódott, ezért a "44kg-os bellemről" fotó is készült ;-)

Húzódzkodással kicsit türelmetlen vagyok, mindig ragaszkodok a tervezett ismétlésszámokhoz, és nehezen látom be, hogy még nem megy úgy mint régebben, szóval vissza kell venni, meg kell várni míg feljavul. Ezért is lett a 2. és 3. kör csak két ismétlés.

Pistolból ballal az első körben életem legsimább 5 ismétlése ment. Holnap felmérés, hogy hogy állok. Bizakodó vagyok...

Hasamban izomláz, szóval a kerekezés kimarad, és Swing-gel sem terhelem magam, hogy a holnapi pistol jól menjen, helyette inkább kihasználtam a lehetőséget, időt, és visszafeküdtem a hengerre. Amúgy is vmi krónikus vádlifájást örököltem Imike mestertől, és azt ki kell gyúrnom ;-) (feltörte a lábam focin a cipő, ezért a bicegős, fájdogálos, nem normál mozgás becsomósította a vádlimat rendesen :-/ )

2 megjegyzés:

  1. Na grat mind a kettőtöknek, hogy toljátok ezt a 40 napos dolgot, aztán gyünnek itt a pr-ek.

    VálaszTörlés
  2. Kösziköszi! Egyszerű, és monotonnak tűnő, de nejkem nagyon teccentős progi ;-)))

    VálaszTörlés