2010. november 3., szerda

Hungarian Cross Challange

Na, eljutottunk mi is odáig, hogy lenyomjuk az előselejtező feladatsort. Szépen elkúsztunk egy csillivilli konditerembe (Speedfit), aztán bemelegítés után szépen sorban végigküldtük:

Feladat:

5x Clean&Jerk 50kg + 5x Burpee
4x Clean&Jerk 50kg + 6x Burpee
3x Clean&Jerk 50kg + 7x Burpee
2x Clean&Jerk 50kg + 8x Burpee
1x Clean&Jerk 50kg + 9x Burpee

Időeredmények:

Ákos: 3'38"

Traxi: 3'58"

Máté: 4'42"

Videókat technikai és logisztikai okok miatt majd hétfőn tudok feltölteni.

Összefoglalva elég szarul ment, szerintem max Ákos örülhet (Traxi is osztotta a véleményem). A pozitív annyi a történetben, hogy nem is vártam jobbat... Ezer éve nem voltak metconok, tehát nem csoda, hogy tiszta készen voltam közben, és főleg utána. Hát bocs, de leírom, hogy szájbabaszott szar volt. Beállt mindenem, mint a cövek, plusz a seggemen sem kaptam levegőt. Áh... a végén elfeküdtem mint egy zsák, és hatalmába kerített a cf-es émelygős húdeszarulvagyok érzés.
Utána próbáltam még vmit húzódzkodás címszóval ügyködni, de hamar feladtam, mert még nagyon nem "gyógyultam" meg.
Hogy ebben, mi a jó, hogy fetrengésig edzi magát az ember?! Nem feltétlenül jó, de olyan állóképességet adnak ezek a feladatsorok, hogy beszarás. Ránézésre ugye könnyűnek tűnik, de nem az, meg lehet próbálni...
Nálam most nem ez a cél, de a következő proginál megkínálom magam heti 1-2 metconnal, az tuti.

Visszatérve a kivitelezésre, és a feladatsorra annyi még, hogy a videóknál kicsit majd még véleményezem a dolgot.

6 megjegyzés:

  1. MáT:

    jah, és azt elfelejtettem írni, hogy természetesen nem küldjük be, tehát nem nevezünk, csak úgy rápróbáltunk a dologra.
    Ha vmilyen csoda folytán be is jutnánk, akkor sem lenne jó sem az időpont, és az anyagi rész sem (utazás, stb.)
    Ez van.

    VálaszTörlés
  2. Az eredményeket látva (Facebook) nem fenyeget az a veszély hogy ott legyünk a legjobbak között!!

    VálaszTörlés
  3. Ákos:

    Végignéztem a videókat! Hát tényleg örültem, mert erre azért nem számítottam! 5 és 7 perc közé tippeltem magam, szóval kellemeset csalódtam :) De azért az látszott, hogy nem voltatok annyira fejben rákészülve!

    VálaszTörlés
  4. MáT:

    Nem azzal volt a gond, hogy fejben nem voltam rákészülve. Szimplán nem voltam rákészülve.
    Se tüdőben, se izomállóképességben nem bírtam. Csak ennyi ;-)

    VálaszTörlés
  5. 7000ft/alkalomért vállalok személyi edzést, MáT-nak egy 5000esért, mert neki segítségre van szüksége :DDD
    Mikor lesz már vidijó?

    VálaszTörlés
  6. MáT:

    Aztaqrva milyen magas áron tecccik dó'gozni Herr professönel Imike... inkább megyek akkor a HITS GYM-be ;-))
    MáT épp pihen, kint is van a ne zavarj tábla ;-)...bár ma már csinálja a szokásos "belles buziskodást" ;-)

    Szóval videók... Ákos papám dolgozik, a laptopja meg beszart, és nála van a fényképező. Hétvégén jól elkérem tőle, és szépen feltöltöm. Egyébként nem sokat veszítesz, hogy nem látod a videót ;-)

    VálaszTörlés