2010. november 15., hétfő

Hungarian Cross Challange

...és végül az én "produkcióm".

Az elején az egyik ismétlés nem érte a talajt, és hirtelen lelkiismeretfurdalásom lett, és megálltam, aztán a burpeekhez sem találtam vhogy a helyet. Oké, hogy ezekkel a manőverekkel időt veszítettem, de nem ezen múlt. Aznap sajna semmi nem védett meg attól, hogy szar időt csináljak ;-)

A srácok bíztattak, de esélytelen volt. A végén az egyik burpee is igen aranyos volt: felálltam, de felugrani nem tudtam.

Jah, és a végén kösz Ákos, hogy az órával kitakartad, ahogy kiterülök ;-) Már lehet látni, ahogy nézegetek hátra, és keresem a helyet, hogy hova dobjam el magam ;-)

7 megjegyzés:

  1. Kicsit tényleg kifogyott a nafta:) Jók a bizonytalanságok is:) De a lényeg, hogy végig küzdötted!

    VálaszTörlés
  2. Ákos:

    Vazze :) Tudtam hogy vmit elrontottam :) Pont a lényeg maradt le :D

    VálaszTörlés
  3. Küzdöttem, mint állat, de ennyi volt a tárban. Jah, meg ezt a két 90kg feletti benga állatot meg sem hatotta az 50kg, az én 73.5kg-nak azért fini volt ;-)...tudom, tudom, cf-ben ez nem számít.

    Ákos, tényleg köszi, alig éltem, jobb hogy nem lett megörökítve ;-)

    VálaszTörlés
  4. Congrat mindegyikőtöknek, nem kis kihívás az biztos! ;)
    De azért a high intensity biciklis háttértámogatás befigyel! :D

    VálaszTörlés
  5. Ez őrült sexi MáT! Azt hittem mikor forgolódsz, majd táncolni fogsz :D Grat!
    Na ideje lenne visszatérni a CF-hez a KB-s ......odás helyett :D

    VálaszTörlés
  6. MáT:

    Balázs: kösz Balázs, tettük a tőlünk telhetőt ;)! Ne is mondd, miattuk vaciláltam az elején, hogy milyen pozícióban csináljam a burpee-t, de inkább a jó kis seggemet mutattam nekik ;-) ... na meg nem akartam látni azt az übermotiválást, amit képviseltek azok a mamutok, mert akkor 10percen belül nem végzek ;-)

    Imi: vhogy éreztem, hogy a Csemői Óriásnak is lesz egy-két szava a dologhoz ;-)))... A CF megvár kishaver ;-) Előbb csinálok egy szép pistolt a Beast-tel, aztán egy katonai nyomást a Bulldogggal, és azután lesznek home metconok ismét ;-) Home videók meg lesznek továbbra is ;-)
    De most 40 nap...

    VálaszTörlés
  7. Na akkor sok sikert a pistolhoz és a nyomáshoz! :) Home videókat meg alig várom :D

    VálaszTörlés