2010. november 23., kedd

Edzés 7.


Bemelegítés: SMR, Z Neural warm up

A: Floor press: 36kg - 6x 1-1

B: Taktikai húzódzkodás: 20kg - 3x3

C: Pistol:

b: 20kg - 2x5
j: 24kg - 2x5

A szokásosnál kicsit később kezdtem az edzést, ezért kicsit tompa voltam, de azért végigment.
Haskerék a napok óta tartó izomláz miatt kimaradt, a swinghez meg nem volt enerdzsim ilyen későn.

Külön öröm, hogy végre hosszú idő után húzódzkodtam! Nagy köszönet Joci apukájának, aki megcsinálta, Jocinak, aki lelogisztikázta, ill. persze neked, Ákos mester, aki felfúrta ;-)...jah, és neked MáT, aki felavatta ;-)

Kicsit még kozmetikázni kell rajta, mert le kell festeni, hogy passzoljon a lakásba :-/, plusz egyik oldalra még kell egy alátét, de addig is használom.
A fogás sem olyan vészes. Elsőre vastagnak tűnt a 33mm-es átmérő, de jó lesz.
Maga a húzódzkodás nem ment frankón, de ahhoz képest, hogy rég nem csináltam, olyan ritka szar sem volt. Az 1RM-et nem mérem fel, szimplán bekerül a progiba.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon királyul néz ki, szerintem én is felavatom, remélem elbírj a súlyom! :-)

    VálaszTörlés
  2. Peeersze, bármikor jöhetsz! Ákos tonnabébit simán bírta, szóval téged is simán.
    Arra lett tervezve, hogy bírjon engem, meg a Beast-et, szóval lehet gyűrni ;-)

    VálaszTörlés
  3. Ákos:

    Tudod mit, te kis seggdugasz? Nézd a német RTLen a barkácsolást nőknek, aztán majd magad is felrakhatod, meg alászerkesztheted az alátétet! Ennyi.....
    Vagy legközelebb befűrészelem az egyik végét, aztán Beastiálisán nagyot fogsz koppanni :D

    VálaszTörlés