2010. június 30., szerda

Huh, az utóbbi napokban kicsit sunnyogtam a bejegyzésekkel, meg az edzésekkel is, de most itt vagyok, yeah ;-)
Szóval csütörtök óta aktív pihenéssel múlattam az időt. Lábtengóztam, többször focizgattam, ill. kis mennyiségben GTG jelleggel húzódzkodtam. Közte volt egy max 15 ismétléses taktikai húzódzkodás, ami a régi rekordom, szóval kemény formahanyatlásról nincs szó.

Ma már egy fokkal komolyabban zajlottak az események. Ákossal edzettünk a futópályánál.

Bemelegítés

A: Taktikai húzódzkodás: 3x/BW, 16kg - 2x5
(a kettlebellbe akasztottam a lábam, de nem tudtam teljesen kinyújtani, így nem volt vmi kényelmes az ügy)

B: Katonai nyomás: 16kg-5@; 24kg-3x5@

MetCon:

10x Swing 24kg
1x Burpee
10x Swing 24kg
2x Burpee
10x Swing 24kg
3x Burpee
....
10x Swing 24kg
10x Burpee

Idő: 7'08" (PR: 6'33" )

Ákossal egyszerre végeztünk, ő a 16-os bellel nyomta.
Egy régebbi MetCon jutott az eszembe. Hát aranyos volt. A végén vattát köptem, és volt zihálás faszásan. A rekordomtól elmaradt, de nem lett túl rossz az eredmény.

Nyújtás, kapura lövések...nem bellel persze, hanem focilabdával ;-), majd go home.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése