2010. június 3., csütörtök

Most, hogy nem edzek és próbálom a kezem gyógyítani (NSAIDs kenőcs, SMR, Tens) egy picit jobban utánaolvastam az izmok működésének! (Mivel már nekem is van hengerem jobban utána akartam nézni a gyakorlatoknak nem csak nekiesni oszt hajrá!)
Így keveredtem Mike Robertson weboldalára!
Az oldalról ingyen letölthető egy SMR kézikönyv, melyben rengeteg gyakorlat van képekkel (hengerrel, teniszlabdával, stickkel), illetve leírás az izmok funkciójáról és a gyakorlatok megfelelő végrehajtásáról!
Másik nagyon jó honlap a Workoutmd.com, itt a különböző sérülések kialakulásáról, tüneteiről és kezeléséről lehet információt szerezni! Ezek mellett találhatók rehabilitációs gyakorlatok sérülések szerinti lebontásban!
A héten még teljes mozgásmegvonás lesz (a durva az hogy nem hiányzik az edzés), viszont jövő héten már pályán fogok mozgolódni, de csak szigorúan futás formájában! Szerettem volna nyáron egy picit szálkásítani, de lehet hogy elmarad vagy tolódik augusztusra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése