2010. június 23., szerda

Hetem nem úgy alakult ahogy szerettem volna. A múlt heti pörgős edzéseket hétvégén újabb kézfájás követte, ami kitartott természetesen hétfőn is, úgyhogy edzés nuku!
A kedd reggelt a sürgősségin indítottam, feleségem kezére a huzat úgy rávágta az ajtót, hogy kórházba kellett menni vele, mint kiderült eltört az utolsó ujjperce és a körme már a múlté, talán kinő újra! Kedden délután nekem kellett minden itthoni tennivaló megcsinálnom, úgyhogy edzés nuku!
Ma lementem edzeni, de nagyon nem akart összejönni a dolog, nem hittem volna hogy ennyire le vagyok gyengülve!

Elemelés:

1x8 / 20 kg
1x5 / 60 kg
1x5 / 90 kg
1x4 / 110 kg
1x3 /130 kg
2x3 / 140 kg

Ennyi volt a mai edzésem, holnap futás a hét további részében próbálom pihentetni a kezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése