2010. június 14., hétfő

Tegnap este már nem volt erőm kielemezni a hétvége történéseit, úgyhogy megteszem most!

A legelső benyomásom az volt hogy Cegléd nemcsak a térképen van messze!
Szombati napot Lakatos Péter Senior RKC előadása nyitotta, amelyben a Pistol (egylábas guggolás) helyes kivitelezését próbáltuk elsajátítani! Nagyon érdekes volt ahogy az alapoktól eljutottunk konkrétan a guggolásig. Sok érdekes dolgot láttam (néha alig hittem a szememnek), tanultam, melyet beépítek az edzéseimbe! Órákig tudtam volna még hallgatni! Péternek említettem, hogy fáj a kezem és egy percig sem habozott már mondta is gyógyuláshoz szükséges gyakorlatokat illetve azok helyes kivitelezését! (Mégegyszer nagyon köszönöm!!)

Ebéd után ismét Péter következett és megmutatta a kártyatépés technikáját! Mindenkinek lehetősége volt hogy egy pakli magyar kártyából konfettit csináljon! Sok konfetti nem lett! Szó esett néhány olyan csávóról :-) (Dennis Rogers, Slim The Hammerman) is, akik ezt a dolgot már tökélyre fejlesztették és hihetetlen dolgokat képesek művelni! Megszületett az első sebem a kezemen (és nem az utolsó, de ne szaladjunk ennyire előre), de ez a kártyatépés velejárója!

Délután a strandra mentünk bellezni, jobban mondva zsonglőrködni Erdődi Misi RKC vezetésével! (Mivel gyökér vagyok ezért minden olyan dolgot ahol a kéz épsége veszélybe van szivaccsal csinálok!) Jelentem szivacs nem volt csak homok, ami még jobban elősegítette a vízhólyag képződését, már nem szűz a kezem!


Hála Istennek annyira nem drasztikus a helyzet, csak kellemetlen!

Strand után a vacsora marhapöri volt! Sajna késve érkeztünk és a banda a nagy részét már el is pusztította!

Vasárnap délelőtt Csata Balázs RKC mutatta be szöghajlító tudományát! Mindenkinek lehetősége volt hogy saját határait feszegesse! A vékonyabbik szöget gond nélkül sikerült meghajlítanom, de a vastagabbal már nem bírtam, hazahoztam és majd itthon befejezem!
Ezek után Balázs RKC levezényelt egy jó kis erőedzést! Gyakoroltuk a Push Presst, Military Press-t, Viking Push Press-t, 4 Count Press-t ezek még az egyszerűbbek közé tartoztak, majd jött a Bent Press és 2H Anyhow, mivel nagy tapasztalatom nincs még a kettlebellekkel ezért inkább csak kis súlyokkal dolgoztam odafigyelve a technikára!

Délután Lacee következett és a Crossfit! Elmondta hogy mi is a CF illetve mik az elvei, hogyan lehet kijutni a Crossfit Gamesre. Bemutatta súlyemelő (szakítás, lökés) tudományát illetve a Muscle Up gyakorlat elsajátításának lépéseit!
Ezek után következett amit már mindenki annyira várt! (Szombaton illetve vasárnap is mentek a találgatások hogy milyen MetCon-t fog kitalálni!) A FELADAT!!! Roppant egyszerű volt helyigénye minimális! 1 perc alatt 60 guggolást kellett végrehajtani a 2. percben pedig annyi fekvőtámaszt kellett csinálni ahány a 60 guggoláshoz még hiányzott, mindezt 20 percig folyamatosan! Nem esett jól, pikk-pakk bedurrant a combom onnantól kezdve pedig.....

Röviden tömören ennyi volt a hétvége nagyon jó volt találkozni azokkal az emberekkel akiknek folyamatosan olvassuk a blogját, hihetetlen jó társaság jött össze és bízom benne hogy a tábor jövőre is folytatódni fog!

PS: ha esetleg fogalmazási hibáim vannak elnézést, de kihúzták a bölcsesség fogam és kezd kimenni az érzéstelenítő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése