2010. június 14., hétfő

Traxi itt, a többiek meg a saját blogjukon szépen összefoglalták a hétvége eseményeit, szóval erről nem is írnék.

Tegnap még mikor hazaértem, kicsit bemutatóztam barátnőmnek, hogy tanultam vmit a hétvégén. Előkaptam...
...egy pakli magyarkártyát ;-), felszívtam magam, és kajak módon széttéptem...a felét ;-)) Hát volt tapsvihar rendesen, ami helyére is tette a tartásom, katonásan kihúztam magam ;-)

Ma meg csak annyi történt, hogy mocskos módon fájtam már reggel, és különsen a kis combikáim, na meg az alsó hátam. Aztán délután, amikor Ákostól vonaglottam le higanymozgásban a 4. emeletről a lépcsőn, akkor eszembe jutott az a szőrös mutáns gyerek Ceglédről (Imi, ne vedd magadra ;-))) ), aki ránkuszított egy kis guggolósdi """mókát""" ;-) A szemét ;-)!
Szóval éget az izomláz, mint a picsa, és rá is vetem magam a hengerre. Mára csak ennyi lenne a program.

...ja, és Lacee. Későn, de eszembe jutott, hogy részedről nem az lett volna a tolerancia, hogy együtt csinálod velünk az edzést, hanem min. egy 10kg-os súlymellény fel (bár téged ez sem hatott volna meg ;-) ) vagy a 80kg a nyakba, és úgy lehetett volna igazán powerkodni ;-)

P.S.: kicsit kozmetikáztam a dizájnt, de még bőven javításra szorul...
Most meccset nézek, szóval majd vmelyik napon megoldom.

1 megjegyzés: