2010. február 23., kedd

Ma lett volna teremben a fekvenyomós nap, de nagyon elfáradtam melóban, többiek nem jöttek edzeni, meg otthon jól bekajáltam magam, így itthon maradtam.
Viszont nem akartam teljesen eltunyulni, szóval nekiálltam mozgolódni...

Bemelegítés+SMR+rövid váll rehab

A: Swing-High pull-Snatch 16kg KB: 2x5-5

B: Katonai nyomás 24kg KB: 5-5

C: Floor press 24kg KB: 2x8-8

D: Mellső híd: 3x1' /30" pihi

E: Egylábas guggolás: 16kg KB - 3@ ; 24kg KB - 1@

F: Elöl guggolás 16+24kg KB: 2x5

MetCon:

10x lengetés 24kg KB
1x burpee
10x lengetés 24kg KB
2x burpee
10x lengetés 24kg KB
3x burpee
......
10x lengetés 24kg KB
10x burpee

Eredmény: 6'33"

Először csináltam ezt a wod-ot KB-lel. Egy fokkal volt csak könnyebb (az egy fok lehet az 1 kg volt, mert eddig 25kg-os egykezessel csináltam). Így is fetrengés lett a vége, de viszonylag hamar összeszedtem magam.

1 megjegyzés:

  1. Gratula az eredményhez!
    Ha mentem volna edzeni én is ezt a WOD csináltam volna!
    Talán ma meccs előtt le tudok menni mozogni egy picit, de a következő 2 hetem elég bizonytalan!

    VálaszTörlés