2010. február 24., szerda

Ma már megyek edzeni lesz egy kellemes WOD, ha a hely is engedi!

Bemelegítés után Pistolt gyakoroltam már zsámoly nélkül! Bal lábbal egész jól ment a jobbon még van mit javítani, bár ezt a gyakorlatot elég térdgyilkosnak érzem!

MetCon

5 kör időre
15 elemés testsúllyal (95kg)
5 fekvenyomás testsúllyal (95kg)

Eredmény: PB 12'05" (15'45" ha jól emlékszem akkor csak 90kg-mal csináltam, rég nem mértem a súlyom, de szerintem most közelebb vagyok a 95kg-hoz)

Levezetés:

Weighted OH Sit up 2x15/10kg
Hídtartás 2x1'/1' pihi
Russian twist 2x20@/10kg

A tesztoszteron.hu-n van egy nagyon jó cikk a CF-ról!

MáT:

Céges foci 90' teremben. Kifejezetten szarul ment, viszont annál jobban elfáradtam.
Külön élvezet volt, hogy a tornateremben csutkára ment a fűtés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése