2010. február 9., kedd

Traxival közös edzés reményében érkeztem a terembe. A srác sajna fejben nem igazán volt ott, ezért hagyta az egészet, segített kicsit fekvenyomásnál, aztán ellépett (bíztattam is egy kis pihenőre) Mondjuk én sem voltam a legjobb motiváló tényező, de végül a nem túl nagy lelkesedésem ellenére egész jó kis rövid edzés kerekedett. Íme...

Bemelegítés+2 kör váll rehab

A: Fekvenyomás:
20kg-10; 60kg-2x3; 70kg-2x2; 80kg-2; 85kg-1
95kg-4x/5-5-4-4

Szépen lassan, de alakul a molekula...

Kiegészítők:

B1: Haskerék: 2x15
B2: Gladiator nyomás: 2x10@

Majd gondoltam egy merészet, és a következőnek estem neki:

MetCon:
100 x kipping húzódzkodás
(cipőmet is levettem, hogy még könnyebb legyek ;-) )

Idő: 8'06" (34 ism. new PR-rel nyitottam)

Közben rámkérdeztek mit csinálok, és ekkor sajna lehet elszámoltam magam 2-3 ismétléssel, de nem számít, mert először csináltam a wod-ot, nem volt mit megdöntenem.
Elégedett voltam, kellemesen, bár inkább kellemetlenül elfáradtam, és kicsit a pihepuha tenyerem is felszakítottam, de nem vészes.

Nyújtás. Itthon SMR ill. "A meztelen harcos" olvasása ;-)

3 megjegyzés: