2010. február 21., vasárnap

Mára is itthoni edzés volt porondon, de mivel képbe jött egy esti foci, ezért nem hajtottam szét magam... A kettlebellek mellett még a képen látható eszközökkel szoktam gyötörni magam.

20' SMR-rel nyitottam, majd bemelegítésként váll mobilitás gyakorlatokat csináltam súly nélkül, ezután pedig a zöld gumihurokkal boka mobilitás következett, majd még 3 x 10 lassú fekvőtámasz, és pár súly nélküli egylábas guggolás.

Az abszolut rövid sor pedig a következő volt: (a 24kg-os KB-vel dolgoztam)

A1: C&FS: 2x4-4
A2: Swing: 2x12
A3: Haskerék: 2x10

Még egy kis bohóckodás a nem túl erős marokerősítővel ismétlések, és tartások formájában.

Ezután jöhetett a 90' foci teremben. Egész sokan voltunk, ezért a netto játékidő természetesen nem 90' volt, és el sem fáradtam túlságosan, de azért jól esett. (ennek tudatában legközelebb jobban meghajthatom magam a bellekkel. Most elővigyázatos voltam a lájtozással.)
Rengeteg gól volt a kis pályának köszönhetően, de mi azért 1gyel többet szereztünk, szóval győzelem lett a vége. Nekem a játék közepesen ment, semmi extra nem volt, 2 nem rossz gólt vágtam.

7 megjegyzés:

  1. Hogy hogy Neked nem az a talicska fos, pénzlehúzós taktikálsoppos kalapszar hengered van, hanem ilyen faszás?

    VálaszTörlés
  2. :D
    még régebben, amikor a crossfit.blog.hu-n lehetett kommentelni, akkor Lukács Attila ajánlotta vkinek a thera-teamről ezt a kék pilates hengert. Egy ismerős gyógytornász szokott onnan rendelni, és az egyik alkalommal én is rendeltem hengert. Kb. 8e Ft-ban fájt, viszont taktikalsopból 8e+2.5e postaktg lett volna, szóval kizárólag az ára miatt döntöttem e melett.
    ...viszont, amikor pár hete voltam a KB-ekért akkor élőben is láttam az ottani hengert, és mondtam is Traxinak, hogy qrván nem volt szimpi, elég szarul nézett ki. Persze a funkcióját tuti gond nélkül ellátja az is, de akkor sem szép dizájn.
    Szóval ez a story ;-)

    VálaszTörlés
  3. http://www.thera-team.hu/product/pilates-roller-pro-pilates-henger-extra/S34112

    itt a link.

    ja, és a gumihurok is thera-team-es. Azért lehet használgatni, de ellenállásban a nyomába sem ér szerintem a taktikalsopos gummi bandoknak. Váll, boka rehab, de semmi izzasztó munkára nem jó.

    VálaszTörlés
  4. Rohadtul nem látja el a funkcióját, mert egy semmire nem jó kaka, és deformálódik is. El sem tudnám mondani szép magyar szavakkal, mennyire egy haszontalan szar az a henger a Tiédhez képest.
    A gumit azt vágom, olyan van a tescoban is :)

    VálaszTörlés
  5. Szerinted miért van nekem is a jobbik féle?

    VálaszTörlés
  6. Ne feszíts már itt mindig légyszíves!

    VálaszTörlés
  7. :D...Imi, neked a tektikölsopos van ezek szerint, Lacee-nak meg másik? Hát ezt hogy hoztátok össze srácok, hogy nem az van mint Edzőbácsi 1-nek ;-)?

    egyébként lájtosan, de ez is vesztett a formájából, mondjuk csak annyit, hogy a kör keresztmetszetből geoid lett, de a felülete az sima, nincs gond.

    VálaszTörlés