2010. február 25., csütörtök

Traxival együtt edzettünk ma. Sajna egyikünk sem volt a topon, Traxi a költözés lázában ég, én meg csak szimplán baszott unott voltam.

MáT:

Bemelegítés jóra sikeredett.

Elemelés: 20kg-10; 50kg-8; 70kg-6; 80kg-5; 90kg-4; 100kg-2; 110kg-2;

125kg - 3x4

Sajna már csak egyetlen öv van a teremben, és az is fáking big size, szóval öv nélkül gyűrtem. Az uccsó sorozatban az utolsó két ismétlésnél a hátam felső része azért sajna görbült, ki akarta tépni a súly a törzsem a helyéről, de nem hagytam ;-). Alsó hát végig feszes volt, de felül nem bírta. Vmi kiegészítő gyaksikat kéne tolnom a megerősítésre...

Spontán metcon lett a progi, amit Traxi talált ott ki nekem (utólag is Anyukád! ;-) ). Mivel még nem túl sokat burpee-ztem a héten, jöhetett a következő ;-)

MetCon:

21-15-9

Burpee
Húzódzkodás

Eredmény: 4'40"

Rövid, de annál kellemetlenebb wod volt. A burpee odatettek szépen, és hamar szétesett a kipping technika. 2. és 3. kört két részletben toltam le.

Itthon SMR, holnap pihi, és este jó sportemberhez méltóan alapos drinkelés Győrben volt évfolyamtársakkal ;-)

Traxi edzése:

Vállból nyomás felváltva egykezes súlyzókkal állva

2x3 /16kg
2x8 /20 kg
2x6 / 25kg
2x4 / 30kg

Kiegészítő gyakorlatok:

A: Húzódzkodás alsó fogással 2x8
B: Goblet guggolás 2x15
C: Face pull 2x10/ 45kg
D: Tricepsz lehúzás csigán kötéllel
E: Tolódzkodás 2x15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése