2010. február 28., vasárnap

Minden más program miatt ez a hétvége nem az edzésről szólt, pedig szombatra és mára is terveztem itthoni kettlebell edzést.

Viszont most netezés közben, jobbnál jobb motiváló videók megnézése után rákívántam vmi kis mozgolódásra, és azon felbuzdulva, hogy múltkor egész jól ment a pistol 24kg-mal, gondoltam rápróbálok a 24+8 kg-ra is.
Csak jobb lábbal terveztem, mert a bal térd kapott egy rúgást vmelyik focin, ezért őt megkíméltem.

Bemelegítés, SMR, aztán hajrá... (boxerben sikeredett, de azt nem kell figyelni ;-)! )

majd...



Mivel a 24+8 kg egész simán jött fel, gondoltam egy merészet, és rámentem a 24+16kg-ra is...és bejött...Nem tudom, hogy megadható-e így, hogy nem volt végig elöl a lábam, de nem tettem le, meg semmi ilyesmi, szóval úgy érzem megvolt.

A: Egylábas guggolás (pistol):

24+8kg KB: 1x1

24+16kg KB: 1x1

Ezután kis rövidebb blokk jött. (holnap meló, időben kéne feküdni...)

B1: Lengetés 24kg KB: 3x12
B2: Halo 16kg KB: 3x3-3

C: Katonai nyomás: 16kg KB - 1x5@; 24kg KB - 1x5@

D: Egylábas elemelés 16+24kg KB: 1x5@

E: Törölközős bicepsz 24kg KB: 2x10

Nyújtás.

5 megjegyzés:

  1. ...a villanyok felkapcsolására sajna nem figyeltem, szóval a jóval sötétebbek lettek a felvételek, mint múlkor :-/
    Szerencsére ez a sportértékből mit sem ront ;-)

    VálaszTörlés
  2. Kösz Lacee ;-)
    ..."kis" munka még, oszt gyühet oz Bestyia a mágá negyvennyóc kilójáva' ;-)

    VálaszTörlés
  3. Huhh grat Mát! Bár alig mertem megnézni, mert nagyon félek a kígyóktól, de csak maradt a helyén :D

    VálaszTörlés
  4. :DDD hát igen, csak a sportélmény maradt, és nem adtam meg az örömöt nektek, hogy előcsaltam az egyszemű óriást ;-)

    VálaszTörlés