2010. március 17., szerda

Újra együtt edzett a banda!

Traxi edzése:

Bemelegítés után nyomtam egy Láb mátrixot

Eredmény: PB 1'59" (2'31")

Guggolás (DE):

10x3 / 70kg

Kiegészítő gyakorlatok:

A: Mellső hídtartás 3x1' /1' pihi
B: Oldalsó hídtartás 2x45"-45"

MetCon:

100 fekvőtámasz időre

Eredmény: 5'19"

Ákos, MáT:

Bemelegítés+rövid váll rehab+Traxi leg matrix felmérése...ez utóbbi volt a legkeményebb ;-)

Utána felmértük a fekvenyomás maxokat. Jövő héttől kicsit más formában, westside-osan megy majd az edzés fekvenyomás tekintetében, szóval viszonyítási alapként kellettek a csúcsok.

A: Fekvenyomás: 20kg-10; 50kg-3; 60kg-3; 70kg-3; 80kg-2; 90kg-1
Ákos (BW: 95kg): 105kg-1; 115kg-1, 117.5kg-X, 117.5kg-1 új PR (eddig 112.5kg)
MáT (BW: 74kg): 97.5kg-1; 107.5kg-1 új PR (eddigi 105kg), 110kg-X

Ahhoz képest, hogy Ákos olyan sokat nem is tudott lejönni mostanában, meg nem is ment neki olyan frankón, vagyis nem éreztem benne a rekord-ot, csúnya nagy PR-t nyomott, 5kg-t javított, ami fekvenyominál jelentős.
Én még fősulin nyomtam 105kg, szóval nagyon örültem a 2.5kg javításnak, amire nem számítottam egyátalán.
Heppiség volt tehát mindkét oldalon ;-)

B1: Mellső hídtartás: 2x1'
B2: Oldalsó híd (bal): 2x45"
B3: Oldalsó híd (jobb): 2x45"

MetCon Ákos:

Lacee egyik wod-ét faragtuk meg kicsit, de közben kijött Ákos edzetlensége. Elfogyott a tüdő. Tanulság...nem lesz edzés metcon nélkül ;-)

3 kör (a tervezett 5 helyett)

6x húzódzkodás
10x tapsolós fekvő
10x guggolásból felugrás

Időt nem mértem, mert félbeszakadt, eltértünk a tervtől.

MetCon MáT:

Joci barátomnak (szevasz nokedli!) adtam fel hétfőn emailen a következő progit, amit én "terveztem". Ezt küldtem én is végig.

10x taktikai húzódzkodás
10x fekvőtámasz
9x taktikai húzódzkodás
10x felülés
8x taktikai húzódzkodás
10x guggolás
7x taktikai húzódzkodás
20x fekvőtámasz
6x taktikai húzódzkodás
20x felülés
5x taktikai húzódzkodás
20x guggolás
4x taktikai húzódzkodás
30x fekvőtámasz
3x taktikai húzódzkodás
30x felülés
2x taktikai húzódzkodás
30x guggolás
1x taktikai húzódzkodás

Idő: 12'37"

Nem igazán hozta meg a metcon hatást, mert inkább izomból nem bírtam, tehát a taktikaik gyengültek el egy idő után. Már csak 2-esével mentek. Kippingel kellett volna, akkor kidöglesztett volna. Így kellemes fáradság, kimerültség lett az eredmény.
Tanulság...Joci, megtanítalak a kipping technikára, aztán akkor sokkal dinamikusabb lesz az egész...talán még okádni is fogsz ;-)

Nyújtás.

Itthon kis SMR.

5 megjegyzés:

  1. Ákos, próbáld meg a megjegyzést... a névtelennel már működik ;-)

    csá
    MáT

    VálaszTörlés
  2. Csá Nokedli! Remélem is, mert különben jelenteni foglak titeket a fogyasztóvédelemnél :) Micsoda dolog, hogy nem tudok hozzászólást írni? :)

    VálaszTörlés
  3. Áki mester, amíg nem küldesz végig egy metcon-t teljesen...és ráadásul hányásig, addig pofád lapos kis kOcsOg ;-)
    A fogyivédelem meg cidálhatja a túrósmakkost bő nyállal :P

    VálaszTörlés
  4. Javítások:

    1.)
    Pofád lapos Puttana!

    2.)
    ...bő nyállal, szűk szájjal:P

    :)

    VálaszTörlés
  5. :))) Igen, igen, ez ugye egy másik változat.
    Hát az az igazság, hogy ezt a 95kg-os benga állatot nem akartam nyílt színen olaszul leqrvázni ;-)

    Majd jövő 7től a pályás edzéseken megkapja a törődést. Remélem egy pjukí közben lekamerázhatom, és úgy felteszem ide, mint a pinty ;-)

    VálaszTörlés