2010. március 28., vasárnap

Tegnap sport címszó alatt csak SMR-eztem, majd megcsináltam a szokásos boka mobilitási gyakorlatokat. Este pedig céges teke-partyra mentem, ahol a teljesítmény növelése érdekében pár Jäger-rel és sörrel szennyeztem a szervezetem ;-)
Egyátalán nem ütöttem ki magam, szóval a mai edzés(ké)nek semmi akadálya nem volt...

Bemelegítés+váll rehab

A: Törölközős evezés KB-lel: 24kg-8; 40kg-2x10

B1: Egylábas elemelés 16+24kg: 1x10@
B2: Haskerék térden: 2x12

C: TGU+ 3x Windmill 16kg KB: 2x1@

D: Push press 24kg KB: 50 totál (10-10-5@)

E: BUP 16kg: gyakorlás, melynek végén összejött 1x2@ -> kéne a magnézia, meg még több kraft a fogáshoz ;-)

F: Swing 24kg KB: 1x50

Kis maradék grillcsirke pofába betöm saláta kíséretében, majd készülődés, mert nemsokára kilövés focira. (kispálya, terem, bruttó 90')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése