2010. március 22., hétfő

Szombaton volt 90' foci műfüves kispályán, majd vasárnap szintén 90' teremben.

Ma Ákossal kizúgtunk egyet a közeli pályára, hogy kicsit bemelegítsük a belleket.

A pálya kb 400m-re van. Én a 24-es bellt vittem. Szerencsére az egyik beszállítónktól kaptam ajándékban egy dizájn hevedert nagy műanyag csattal, és ez megkönnyítette a cipekedést, nem is volt vészes. Ákos azért kapta az ívet a 16-osnál, végig farmer walk-ban ment az egész, pár kézcserével.

Bemelegítés

Utána jött egy olyan szakasz, amit nem jegyeztem, nem számolgattam különösebben, de főleg arra mentem, hogy megismertessem a gyaksikat Ákossal.
Egész tűrhetően belejött a clean-be, press-be, swing-be. Ment még egykezes swing, high pull, 8-as figura, Halo, és próbaképp ment pár windmill, ami nem is volt rossz. Viszont a snatch még messze volt az igazitól. Végig 16kg-ossal dolgozott az emberünk.

Én közben, ha nem is mindent, de nagyjából követtem az eseményeket a 24kg-ossal. Lakásban nem mertem snatchelni vele, de itt megejtettem az első szakításokat is. Csak 5-5öt küldtem, ballal nem vmi fullosan, de majd legközelebb hosszabban próbálkozok.

Jött egy Metcon(ocska), aminél így utólag kicsit alulkalkuláltuk magunkat.

Swing: 21-18-15-12-9-6-3
Farmer walk jobb kéz: 20m
Farmer walk bal kéz: 20m

Ákos: 16kg KB, Idő: 5'03"
MáT: 24kg KB, Idő: 5'06"

Jött laza 800m levezetés, majd a kijárati kapun egy kis húzódzkodás, ami nagyon jól ment...

Taktikai húzódzkodás:

Ákos: 5-4-3-3-3

MáT: Bw-8; 16kg KB-3; 24kg KB-2x3
(a hevederrel tökéletes volt a súly rögzítése)

Nyújtás, majd 400m farmer walk haza ;-)

Itthon nekem kis SMR.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése