2010. március 14., vasárnap

Ma is sor került egy kis mozgásra:

Délelőtt:

Még a lakásban bemelegítettem:
3' ugrálókötél+SMR+izületek átmozgatása

Utána kikocogtam a közelünkben levő futópályához (~400m). Itt futottam egy 400m-es kört, de még nem fullos a talaj, ezért ennyivel megelégedtem.
Már korábban kinéztem magamnak a bejárati kapu felső keresztvasát, hogy megcsináljam a tervezett húzodzkodásokat. Nem teljesen vízszintes a vas, ezért váltogattam a pozíciót, és egyik körben a jobb, másikban a bal kezem volt kicsit magasabban. Tehát...

A: Taktikai húzódzkodás totál 50 ismétlés maxokból:
14+9+8+6+6+6+1/2' pihenő

A 14 ism. PR, elégedett voltam, de úgy érzem, hogy jó rúdon a 15. is benne lett volna.
Utána hazakoccc, 400m.

Itthon:

B: Egylábas elemelés 16+24kg KB: 1x5@ (ennyi sikeredett, mert bal térdem éreztem, és inkább nem gyötörtem)
C: Katonai nyomás KB:
16kg-2x3@
24kg-1x2@
16+8kg stacked press: 1x1@

24+8kg stacked press:
JOBB KÉZ-1
bal kéz - x

Húzódzkodásoktól az alkarom kicsit kész volt, nincs itthon magnéziám, szóval a balost sokat nem erőltettem. Nem ment egyből, szóval hagytam, nem akartam, hogy a parkettán landoljon vmelyik súly.

Végül SMR.

Majd a mirelit párolt zöldségnek adtam egy kis fokhagymát, mellétettem a tegnap kisütött pangasius filéből pár szeletet, és szépen megetettem a Mátét ;-) Most pedig teli hassal döglök, és Forma 1-et sasolok a tv-ben.

Este:

Foci lesz teremben. 90'

8 megjegyzés:

  1. Huhh imádom a pangasius-t, de kb egy hónapja olvastam róla egy angol cikket. A lényege az volt, hogy ázsiában szabályosan tenyésztik a halat, elég extrém körülmények között. És bijológusok szerint telivan mindenféle méreggel. Tudom, lehet hogy hülyeség, de én azóta nem eszem :(

    VálaszTörlés
  2. Ezt a pangasius dolgot én is halottam, de nem érdekel én is csak azt eszek!
    MáT, szép lassan azt sem tudod hogy hol van a terem! Költözés után 7végenként majd nyomjuk együtt!

    VálaszTörlés
  3. Imi, ne ijesztegess, mert a végén többet én sem fogom többet enni ;-)
    Egyébként olvastam olyat is, hogy főleg a tengeri halakat nem ajánlják a tengerek, óceánok egyre retkesebb (megnövekedett ólomtartalmú!) vizei miatt.
    Én nem csak pangasiust tolok, bejön minden fagyasztott, meg élő hal is. Bár megszállott horgász létemre, én a halakat mind visszaengedem (Catch&Release rules!), inkább veszem a bó'tban ;-)

    Trax, hát azért el nem szokok a teremtől, de a bruttó edzésidő jóval rövidebb itthon. A KB-leknek köszönhetően itthon is keményen meg tudom fingatni magam.
    Na meg, amíg nem 100as a bal lábikóm, addig sem a tarkón guggi, sem az Angie, Fran nem jöhet szóba, csak a fekvenyomi, ezért nem gáz, ha kevesebbet jelenek meg teremben ;-)

    Költözés után simááán!! Anger pályán közös edzés!! yeah

    VálaszTörlés
  4. Foci fan-eknek:
    parádés meccsek vannak épp az olasz bajnokságban, potyognak a gólok. 1. félidő után!!:
    Juve-Siena 3:1 (15' alatt)
    Livorno-Roma 2:3
    Genoa-Cagliari 4:2

    VálaszTörlés
  5. http://www.dietmindspirit.org/2008/01/30/why-you-shouldnt-eat-this-fish-pangas-pangasius-vietnamese-river-cobbler-white-catfish-gray-sole/

    Na megtaláltam a cikket.

    VálaszTörlés
  6. thx!
    este foci után elolvasom.

    bakker, te ilyeneket olvasgatsz? :)

    Edzéscikkeket, vitaminos témákat, cf.com kommenteket gyakran végigolvasgatom angolul, de azért kajálós cikkekbe nem megyek bele.

    VálaszTörlés
  7. Hát a képeket nézve tényleg nem túl bizalomgerjesztő!

    VálaszTörlés
  8. Én mindent elolvasok, ami érdekel :D

    VálaszTörlés