2010. március 25., csütörtök

Kedden pihinapot tartottam, tegnap céges foci volt teremben, ma pedig pályás edzés következett.

Csak Misivel mentem le. Traxi 18ig melózott, aztán terembe ment, most épp teremben hajtja szét magát...legalábbis ajánlom neki ;-) (Meló után azért megnézett minket a pályán, de épp a metconban voltam, szóval csak köszönni tudtam.)
Ákos meg Pesten melózik. Persze az edzés fíling neki sem maradt el, mert a nap folyamán megmozgattak, lerakodtak 7 tonna bútort...finom ;-)

Szóval...

Misi, MáT:

Laza 800m kocogás + izületek átmozgatása

Bejárati kapu keresztvasán...

A: Taktikai húzódzkodás:

Misi: 4xmax/7-9-6-6

MáT: 4 x 10

Kis lazítás után jöhetett a MetCon, amit Traxi tegnap végiggyűrt:

100m sétáló kitörés
1000m futás
50m békaügetés

Misi: 8'52"

MáT: 7'52" PR

Az első futkározós edzés idén, ráadásul meglepően jó időeredménnyel. Azért a virgácsaim a végére fáking elszáradtak :-)

B: Fekvőtámasz totál 100 ism. időre:

Misi: 5'57"

MáT: 6'11"

...ez az egyik gyengém, de majd kicsit ráfekszem, szóval annál könnyebb lesz megdönteni ezt az időt.

Nyújtás.

Itthon SMR.

1 megjegyzés:

  1. Gratula az eredményhez! Emlékeim szerint ez majdnem 1' perccel jobb mint az előző!
    Tegnap nem voltam edzeni, mert mire hazaértem már késő volt! Ma csak 17h-ig dolgozom úgyhogy ma megyek!

    VálaszTörlés