2011. február 25., péntek

Végre izomláz elmúlt, úgyhogy hajrá......

A: Vállból nyomás: 5-5-5-4-2 / 50kg-55kg-60kg-65kg-70kg

B: MetCon:

10 Kipping 1 Tolódzkodás
9 Kipping 2 Tolódzkodás
8 Kipping 3 Tolódzkodás
.
.
.
3 Kipping 8 Tolódzkodás
2 Kipping 9 Tolódzkodás
1 Kipping 10 Tolódzkodás

C: Has (TRX)

3 kör

5 Crunch
5 Pike
5 Suspended Plank with Abduction
5-5 Pendulum

D: Kosármeccs

Jó kis edzés sikerült összerittyenteni!

Kipping elég szarul ment, mikor MáT-nál próbálkoztam sokkal jobbnak éreztem, bár nála a fogás teljesen más mint a kondiban! Időt nem néztem próbáltam szabályosan csinálni!

Has brutálisan kikészített akár MetCon-nak is nevezhetném! Körök között tartottam pihenőt!

Este megint kosármeccs volt, az ellenféltől négy ember jelent meg, de így majdnem sikerült kikapnunk! Nagyon szarok voltunk! :-(

Irány aludni addig alszok amíg ki nem dob az ágy......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése