2011. február 28., hétfő

Easy strength 1.

Ma megkezdtem a következő 40 napos easy strength programot. Sok változtatás nincs az előzőhöz képest, csak a floor press-t cseréltem katonai nyomásra.
Testsúly: 74.5 kg....Magasság: 175 cm ;-)

Bemelegítés: sok SMR és Z, vmint a szoksos boka mobilitás

A: Húzódzkodás: 16kg - 2x5

B: Katonai nyomás:

b: 30kg - 1RM
j: 32kg - 1RM

SMR

Igen, sajna csak ennyi. Tegnap másfél órát fociztam teremben, és vhogy nem ízlett a derekamnak. Elég jól érzem, ezért nem erőltettem, és az 5 gyakorlatból 3-at nem is csináltam. Se pistol, se swing, se haskerék. Jól kezdődik a progi, de nem aggódok, mert főleg a húzódzkodást, és a katonai nyomást szeretném meghajtani.
Katonai nyomásból pont a 6x1-es nap volt, és mivel eddig nem mértem fel a max-okat, most megnéztem. Ennyi lett, ami egy jó kiindulópont. (tulajdonképpen ennyi a régi max is)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése