2011. február 26., szombat

Még mindig felvezetek 3.

Ma egész nap a Soproni Aerobic Napon voltam...természetesen csak mint néző ;-) Az órák közötti szünetekben különböző fellépések, bemutatók voltak. Az egyik szünetben a soproni kettlebellesek kaptak 5 kemény percet, hogy miről is szól a "mi sportunk". Nem sok, de az alapgyakorlatokat be tudták mutatni. Felvétel később lesz...
Ákos is részt vett. Dupla swing, dupla clean & front squat volt a feladata. Utána elmentünk egy ingyenes testösszetétel vizsgálatra ott helyben, és még előtte ránkkérdezett egy csaj, hogy kemény ez a kettlebell, meg nem féltjük az izületeinket?!...én gyorsban válaszoltam neki: "De igen, féltjük...ezért kettlebellezünk! ;-)))" ...

Itthon pedig nyomtam egy kis gyakorlást...

Bemelegítés: SMR, Z

A: Húzódzkodás: 1RM - 32kg

B: Katonai nyomás: 20kg - 3x 3-3

C: Pistol: 26kg - 5x 2-2

D: Swing: 16kg - 4x20

E: Haskerék térden +12kg: 2x5

SMR

Mosolygás van... felmértem a húzódzkodás max-ot, és megy a régi rekordom. Ez jó ;-)
A többi gyakorlatnál ismét jobban éreztem magam, ill. nagyon örültem a szép balos pistoloknak. Vhogy sokkal jobb a bal csípőm, szerintem emiatt van a javulás.
Haskeréknél hátizsákot dobtam a hátamra, és egy kis súllyal megpakoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése