2011. február 18., péntek

A mai edzésem is nagyon jól sikerült....

A: TRX Core 500 Workout (TRangieX)

100 Atomic Push Up
100 Low Row
100 Chest Press
100 Power Pull (50r-50l)
100 Roll Out

B: Suspended Plank with Abduction: 3x15

C: Pike: 2x10

Ez a edzés szerintem a TRX Angie-je, ezért adtam neki ezt a nevet egyébként a youtube-on láttam.
Kegyetlenül szétdurrantam, azt hittem hogy az A.P.U. lesz a legrosszabb, de nem, hanem az evezés kikészült a vállam a hátam és a bicepszem! Kipróbáltam egy új gyakorlatot is, hídtartásban combtávolítást, szeretni fogom!

UI: Nem felejtettem el magyarul, de ezeket a gyakorlatokat könnyebb angolul leírni! Akit érdekel úgyis megnézi hogy mit takarnak a szavak!

2 megjegyzés:

  1. Engem érdekelt, ezért megnézegettem őket, viszont a B feladatot youtube-on nem találtam...legalábbis szó szerint beírva nem.

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Ezen megtalálod: http://www.youtube.com/watch?v=LZI_O--7gac&feature=fvsr , meg ezen is 5:41-nél: http://www.youtube.com/watch?v=Q_ykN583oYI

    Kegyetlenül érzem a pénteki edzést, de a bal tricepszemben olyan izomláz van hogy nem tudom behajlítani a kezem :-)

    VálaszTörlés