2011. február 8., kedd

Újra a fedélzeten egy hét betegség után!

Beruháztam egy új dologra.....



Ma nem akartam széttépni magam, úgyhogy egy ismerkedési edzést tartottam a TRX-vel! Alapgyakorlatok voltak csak 3x8-10-12 ismétléssel!

Alapgyakorlatok:

Láb: Egylábas guggolás, sima guggolás, sprinter start, hamstring.....
Felsőtest: Evezés különböző szögekben, mell nyomások különböző szögekben, T+Y Deltoid Fly.....

Természetesen a súlyzós edzések lesznek nagyobb hangsúlyban, TRX maximum heti 1x illetve ha kell akkor a könnyebb napokon fogom használni! Keresek még gyakorlatokat, mivel a MetConokba is szeretném belevariálni!

Holnap újra edzés!

3 megjegyzés:

  1. Az atomic pushup, a crunch-ok, a pike, egylábas guuggolás felugrással, ezek tök jól beépíthetők metconokba, és brutálisak. :)
    Itt pedig egy durva trx-es core-gyakorlatsor van:
    http://www.youtube.com/user/ScottHermanFitness#p/c/F0D401C6D863DF0E/3/SBrBjpOa5rc
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. MáT:

    ne fájdítsátok a szívem itt edzéssel vazz...
    Ahogy éreztem, én is lebetegedtem :( Ma már mondjuk jobban vagyok, 7végén remélhetőleg már startol a 40 nap.

    Traxi, kafa ez a "jószág". Hol rögzíted a teremben?

    VálaszTörlés
  3. Kösz Ricsi a linket! Pike, pendulum nagy királyság legközelebb kipróbálom!

    Mát:
    Jobbulást!!
    Boxzsákot levettem és a helyére akasztottam fel!

    VálaszTörlés