2011. február 16., szerda

Ronaldo



A napokban a legendás brazil focista, Ronaldo a "Fenomén" bejelentette a visszavonulását. Mint sok más embernek, nekem is Ő volt a kedvencem. Gyerekként rengeteget motiváltak a megmozdulásai, góljai. Hatalmas játékos!!!
Sokat lehet olvasni a sporthírekben, hogy az utóbbi 20 év legjobb csatára, és ez így is van. Egyszerűen a zsigereiben volt a foci, Ő volt az, aki nem csupán a szerződésének tett eleget, amikor pályára lépett, hanem egyszerűen játszotta a focit. Komolyan hihetetlen egyéniség volt...
Még úgyis a legnagyobb legendák között van, hogy pályafutása során három komoly sérülése volt (ha ezek nincsenek, akkor utolérhetetlenül a legjobb...talán így is), és minden egyes alkalommal vissza is tért!!! Ha nem tévedek, háromszor is elszakadt a térdében a keresztszalag, ami minden egyes alkalommal legalább 1év kihagyást jelentett.
Ő volt az, aki nagy rivális csapatok mindkét felénél játszott. Spanyolország: Barcelona és Real Madrid, Olaszország: Inter Milan és AC Milan. Ennek ellenére mindegyik csapat szurkolói a mai napig tisztelik, és elismerik!
Már 17évesen, 1994-ben a világbajnok brazil keret tagja volt, majd 2006-ban hosszú kihagyás után világbajnoki címig vezette a brazil válogatottat.

A vele kapcsolatos videók bámulatosak. Nagy gólok minden szögből, közelről, messziről, szabadrúgások, büntetők. Iszonyatos robbanékony, gyors volt. A védőket seggre ültette, a kapusokat elfektette. Góljai nagyjából felét üres kapuba rúgta, mert mindig leszivatta a kapusokat :)))

Egyszerűen borsózik a hátam, amikor nézem a videókat. Senki meg sem közelíti. Amit ez a csávó művelt...

2 megjegyzés:

  1. még a hideg is kiráz, ahogy nézem... JOC

    VálaszTörlés
  2. Végre hozzászólsz a blogunkhoz ;-)

    Bazzz, amiket művel a védőkkel...bámulatos. Ha kell megkerül, ha kell birkózva robbanékonyan, ha kell finoman brutális technikával. Egy bálvány, egy példakép.
    Rengeteg dolgot láttam tv előtt élő adásban, és felugrottam, és tátott szájjal néztem, és nem hittem el...
    Azt csinálta, amihez értett...de ahhoz nagyon, a legjobban. Nyomába sem ér senki!!!

    Így, hogy visszavonult, még több videót megnéztem, az összesnél borsózott az egész hátam, volt bazz, hogy a könnyem is kicsordult. Nagyon bírtam...

    VálaszTörlés