2010. szeptember 28., kedd

Mai PR-eső ;-)

Tegnapi nap kiesett, mert későn értem haza, ezért ma kötelező volt az edzés.

Bemelegítés: SMR, Izületek átmozgatása

A: Katonai nyomás: 5x4

8,16,20,24...

jobb: 28kg

bal: 28kg-2 + 16kg-2

Végre nem volt olyan brutál szar, de még van mit alakulni...

B: Floor press: 16kg - 2x8-8

C: Egylábas guggolás: magas intenzitás

8 kg - 3-3

16 kg - 3-3

20 kg - 3-3

24 kg - 3-3

bal: 32 kg - 4x1 (Goblet-tartásban)

jobb: 32kg-1, 36kg-1, 40kg-1 (régi PR), 44kg-1 (új PR), 48kg-X bukta

Videózás nem volt tervezve, de ahogy kezdtem bevadulni, és a 40kg egész simán jött fel, így megkértem Esztit, hogy vegye fel az alakításom. A 44-es videó végén nem jött össze a 16-osba fűzött 2kg-os kézisúlyok megvilágítása, de így is jó ;-)

48kg - FAILED

Aztán ez a rekord úgy feldobott, hogy a végén gondoltam, eltépek egy pakli magyar kártyát (össz. 33 lap), és Esztit itt is megkértem, hogy videózzon, hátha jobban megy...

Hab a tortán...



3. magyar kártya tépésem, és több mint elégedett vagyok... A ceglédi táborban esélyem nem volt, aztán itthon, amikor az elsőt eltéptem, akkor nagyon megszenvedtem vele, most meg tök jól ment (magamhoz képest), pedig nem volt sok Swing, csak pár szöget hajlítottam, meg párszor csavargattam törölközőt, ennyi. De vmit úgy látszik használt...
Abszolut PR: 19 sec

Most Bajnokok Ligája focimeccs, és közben SMR.

11 megjegyzés:

  1. Ezek a spotlámpák továbbra is szarok, sötét a videó...
    Legközelebb olyan szegletben kell edzenem (vagy csak videózni), ahol jobb a fény (mondjuk, ahol a kártyát téptem)

    VálaszTörlés
  2. Ákos:

    Bayern mez és papucs :D De a teljesítmény számít tudom :)

    VálaszTörlés
  3. MáT:

    Csak lazán, tudod ;-)

    Videózás szempontjából meg az Esztit ki kell majd okítanom. Kártyatépésnél elég, ha csak a felsőtest van benne.
    ...na, majd legközelebb, amikor egy teljes pakli pókerkártyát tépek :P

    VálaszTörlés
  4. Ákos:

    De akkor ne ilyen Kínai szarral csináld majd, hanem valami Piatnik szerűvel! Azért szerintem van különbség kártya és kártya között, hiába papír! Hétvégén én is nekiesek egynek!

    VálaszTörlés
  5. Nyomikám, szerencsére látszik a videón, hogy PIANTIK ;-)
    Jövő héten veszek újakat, megnézem azok, hogy szuperálnak majd.

    VálaszTörlés
  6. Sanyi gyerek, aki már szintén látott kártyát...2010. szeptember 29. 21:41

    Üdvözlet a kártyatépők világában! Jó volt az tépés, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  7. Jaj de ügyibügyi a Máté!
    Nem mersz egyszáll pecsben kártyát tépni, úgysincs benne a videóban :D

    VálaszTörlés
  8. Sanyi, aki szintén látott már kártyát ;-)))...ez nagy duma, láttam már pár tépésed. Elég durvák ;-)
    Amúgy köszönöm, qrva jó élmény, motiváció egy ilyen tépés.

    Imi, félek, ha kipakolom nektek itt a gyíkom, akkor lenne elrettenés ;-) Amikor anno boxerban pistoloztam, de meg is ijedtél, hogy kimászik vmi a nacimból, szóval ne biztass itt underless tépésre :DDD

    VálaszTörlés
  9. Wow, király az a pistol! Na meg a kártyatépés is! Gratula!
    De mi lenne, ha nappal, esetleg még mondjuk a szabadban is videóznál? :)

    VálaszTörlés
  10. Kösz Ricsi!
    hááát... lusta gyerek vagyok én, szóval nem cipelem ki a belleket a szabadba ;-)
    Legközelebb a "kártyatépős" helyen fogok bohóckodni.
    A videózás mindig spontán jut csak eszembe, aztán akkor már lusta vagyok áttelepíteni az edző platzot a jobb megvilágítású helyre.
    Na de ígérem, hogy legközelebb úgy lesz ;-)

    VálaszTörlés