2010. szeptember 14., kedd

Bemelegítés: SMR, izületek átmozgatása, ugrálókötél 100x

A: BUP: 16kg - 5x3-3

Utána Imike egyik CF metcon-ját küldtem le, amit már régebben is kinéztem magamnak:

MetCon:

20 fekvőtámasz
1 felülés
19 fekvőtámasz
2 felülés
....
2 fekvőtámasz
19felülés
1 fekvőtámasz
20 felülés karlendítéssel

Idő: 27'13"

A fekvőtámaszok az idén divattá vált crossfit jelleggel mentek, vagyis a testet teljesen leengedve a talajra, és itt egy pillanatra a tenyereket el kell emelni a talajtól, majd jöhet a kinyomás. Ezáltal garantált, hogy a cickók tuti érintik a talajt.
Finom volt. Nem feltétlenül egy tüdőgyilkos metcon, de izomállóképességet annál inkább igénybe veszi. Egyszerűen úgy bedurrantam a fekvőktől, hogy egy idő után 3-4-esével tudtam csak nyomni, ezért is húzódott el ennyire. A végén már a felülések megdolgoztak szépen
Ja, ez összesen 210x cf fekvőtámasz + 210x felülés, ami így alapból is szép.
Joci vazz, készülj fel, mert kemény lesz. Szerintem önálló napra tedd majd külön.

Most Bajnokok Ligája meccs, meg cici és tricó SMR, hogy holnap ne szakadjanak szét az izomláztól ;-)

2 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Ez jól hangzott! Ki kell próbálnom :) És nem a meccsnézésre gondoltam :D

    VálaszTörlés
  2. Pedig hidd el, a meccsnézést jobban ajánlanám ;-)
    Komolyra fordítva a szót, tudom, hogy szenvedősen végigérnél rajta, de szerintem ez így elsőre neked sok, és erős lenne, szóval egy rövidebb változatát javasolnám, mondjuk 15ről vagy 12ről indulva.

    Ja, egyébként nem sikerült elszámolnom magam, mert előre felírtam, és striguláztam közben a köröket ;-)

    VálaszTörlés