2010. szeptember 24., péntek

Tegnap, tegnapelőtt vhogy k. kimerült voltam, és semmi értelme nem lett volna edzeni. Viszont mára sikerült kialudnom magam, és a focimeccs előtt le akartam pörgetni a katonai nyomás, egylábas guggolás edzést, de olyan hihetetlenülkurvamocskosszarul ment, hogy szépen abbahagytam, mert ilyenkor nincs értelme folytatni.
Katonai nyomásnál szépen fel akartam menni 32kg-ig, de a jobbal és érdekesen szenvedősen ment a 3 ismétlés, ballal pedig csak 1-et tudtam nyomni, a második ismétlés bukás volt. Gyorsan nyomtam is 16-ossal pár sikeres ismétlést.
28-ra pihi után rápróbáltam megint, és ugyanolyan fos lett az eredmény.

Egylábas guggolásnál ballal súly nélkül első ismétlésnél seggre ültem, mert elvesztettem a balanszot. Fákkkk! Próbáltam pár csípő mobilitás gyakorlatot, és utána egész simán ment 5 ismétlés, majd 5-öt csináltam jobbra is.
Viszont itt abba is hagytam, hogy "sikerrel" zárjam az "edzést".

Most ráfekszem a hengerre. 17:45-től focimeccs, ahol ennél sokkal jobbat várok.
Holnap peca, vasárnap meg megpróbálok vmit alkotni edzés címszóval, persze csak lazán, nehogy megint lebőgés legyen az eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése