2010. szeptember 13., hétfő

Hát jó kimerítőre sikeredett ez a hétvége. Végig pecáztam, és elég komolyan kitikkadtam? Hogy lehet ez, ha "csak" horgásztam?! Nem megyek bele jobban, de vannak olyan módszerek, amihez kell kitartás, és olykor állóképesség rendesen, és én ilyet űzök... rengeteg gyaloglás, pár kilóméter evezés (éjszakában is), szóval jó volt, na ;-) Szinte már sportértéke van, ezért is írtam le.

Ma viszont folytatás a szokásos témában...

Bemelegítés: SMR, Z Neural warm up

A: Katonai nyomás: 6x4

16,20,24,...

jobb: 28kg-3x

bal: 28kg-1x, 24kg-2x

B: Egylábas guggolás: 8x3

4,8,12,16,20,24,28,...

jobb: 32kg

bal: 24kg

A nyomás úgy ahogy elment, de vhogy nem voltam elégedett. Az egylábas guggolás vhogy szarul indult (balnál 12kg-nál 3-ból kétszer seggre is ültem, és onnan csináltam meg), aztán ballal ment a 28-cal is a 3 ismétlés, de nem volt vmi szép, és a 3. ismétlés sanszos, hogy a bukást jelentette, több nem ment volna. A második után le kellett volna tenni. Vissza is léptem az uccsó sorozatban egyet. Jobbal viszont a 32kg egész szépen lement, és egy-két ismétlés maradt is a tárban. Hmm, ez már jobb volt.
A súlyt rögzítésben tartottam, de a másik kézzel ráfogok mindig, szóval ez inkább ilyen féloldalas goblet vagy mi a sz.r ;-)

Utána kb 1 óra pihim volt, amíg egy kicsit SMR-eztem, majd focimeccs a kispályás bajnokságban. 0-0-ás állásnál álltam be, és második labdaérintésből be is találtam (1-0), kicsit mákosan, de bent volt, az a lényeg. Yeeesss. A meccset simán hoztuk végül 3-1-re.

Vacsorára meg betoltam egy szép adag salátát tonhallal, olivabogyóval.
Összességében ez egy jó nap volt, boldogság van...max a melót vágtam volna ki belőle ;-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése