2010. szeptember 6., hétfő

Tegnap:

Pihenő volt, de délután Ákost kikísértem a futópályához. Amíg ő snatchelt, meg swingelt, addig én toltam laza 7x5 taktikai húzódzkodást, meg nyomtam bár BUP-ot a 16-ossal.

Ma:

Bemelegítés: SMR-5', izületek átmozgatása, ugrálókötél 100x

A: Katonai nyomás: 8x3

12,16,20,24,28,...

jobb: 32kg-2 (PR!), 34kg-0, 32kg-1

bal: 32kg-3x1

Életemben először 2 ismétlés a 32-essel. A második nem volt olyan tiszta, de ment. Volt boldogság. Hát még, amikor ballal is megkóstoltam...és ment! Aztaqrva! Ezeken felbuzdulva, az egyik kétkilós egykezest felszerkesztettem a 32-esre, és rápróbáltam a 34-re, de ez már nem ment. Gyorsban felkaptam a 24-est, és nyomtam vele egy ismétlést, hogy mégiscsak sikerélmény maradjon bennem. Legközelebb majd jobban felszívom magam, és videóra veszem, így már tuti nem lesz esélye ;-)
Utána meg, hogy a ballal mindegyik körben kiment az 1 ismétlés, na az volt a hab a tortán. A pistolban jól el is kalkuláltam megint magam. Ezt az 5x5-ös napot már 3-ból 3-szorra baszarintom el ;-)...fákk!

B: Egylábas guggolás (súly rögzítésben): 5x5

4,8,12,16,...

jobb: 24kg

bal: 20kg

...igazából a 4kg-os t kört akartam kihagyni, így viszont, hogy megint nehogy 6 kört csináljak, jobb lábbal nem csináltam a 20kg-val.

C: Haskerék térden: 1x40 (továbbra is kemény...szerintem!)

Rövid SMR.

13 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Kár hogy nem jöttél kettlebellre! Olyan kemény volt, hogy még a szar is kifolyt volna belőled :) Nekem a végére már nem bírta a tenyerem! Ja és szerdán a Csilla tartja ;)

    VálaszTörlés
  2. MáT:

    na ne túlozz faszikám! Egyátalán miből gondolod, hogy én olyan gyík vagyok, mint te, és nem bírom?! ;-)
    Azért szerintem ment volna...ráadásul simán ;-)

    Tegnap nálam más volt a cél, ahogy olvashatod, és nem az, hogy kifolyjon a kakee belőlem ;-)

    VálaszTörlés
  3. Grat a 32-höz :)! Ákos csak nem az "új" bellel nyomta? :)

    VálaszTörlés
  4. Nem, vasárnap még enyémet koptatta a gyíkarc, de a hétfői kettlebell edzésre már a tied vitte ;-)

    VálaszTörlés
  5. Ákos :

    Ja, a tied volt nálam hétfőn! Érdekes módon kicsit nehezebbnek tűnik mint az "újabb" elitek, de gondolom ez csak érzéki csalódás! Vagy a sok rászáradt bőrdarab meg izzadtság, amit az előző tulaj grátisz adott hozzá :D

    VálaszTörlés
  6. mi van öreg má' megint be vagy nyomva? Miről beszélsz, milyen újabb elitek? :DDD Honnan tudod, hogy melyik újabb vagy régebbi, mint a Dávidé, vagyis mostmár a tied? ;-)))
    Te gondolom az új, RKC bellekre gondoltál... ;-)
    Aztán a blogunkről meg le lehet pattani, mert ez nem chat ;-)))

    u.i.: este bell edzést meghajtani ;-)

    VálaszTörlés
  7. Valószínűleg a sok izzadságból rákövesedett és kikristályosodott sómolekulától lehetett nehéz, amelyek a megbontott festék felületén mintegy mikrofilm réteget képezve járulhattak hozzá a kettlebell súlyának gyarapodásához :D...

    VálaszTörlés
  8. Ákos :

    Pontosan erre gondoltam :D Csak jobban ki tudtad fejezni magad :D
    Mátéka! Nem az RKC bellekre gondoltam! Hanem a színe meg az állaga alapján gondoltam a Dávid belljéről (illetve most már az enyém :)), hogy régebbi Elite mint mondjuk a tied! Mivel a tied meg a Krisztiáné az egyetlen viszonyítási alapom, ebből indultam ki!

    VálaszTörlés
  9. MáT:

    de akkor is baromság, amit írtál, mert honnan tudod, hogy melyik régebbi vagy újabb?! azért, mert az enyém, meg a Krisztiáné világosabb, és mondjuk "könnyebb", azért újabb gyártás mint a tied?! ;-))
    mondom, hogy ne igyál annyit, tünés inkább edzeni ;-)

    VálaszTörlés
  10. Az Enyém majdnem 2 éves, csak hogy tudjatok mihez viszonyítani! :)

    VálaszTörlés
  11. Ákos:

    Na tessék! A tied Máté meg mintha idei kiadás lenne! Úgyhogy inkább húzzál bőrt a fogadra és menjél szarj egy sünt, ne engem kúrogass :D

    VálaszTörlés
  12. Ákos:

    Amúgy csak volt a tied Dávid ;)

    VálaszTörlés
  13. Az enyém csak idei vétel barátocskám, az nem jelenti, hogy idei gyártás, sőőőt... Te meg csak úgy okoskodtál, mert lövésed sem volt, hogy a mennyi idős a bell, amit vettél ;-)))
    Majd jól rátesszük a mérlegre, aztán kiderül, hogy az enyém a nehezebb ;-)
    Különben is dugó legyen, tünés edzeni, mert otthon, magadtól még nem is használtad punnyadék ;-)

    VálaszTörlés