2010. szeptember 21., kedd

Tegnap kimaradt a katonai nyomás, ma pótoltam. Sokadszor is elmondom, hogy hihetetlen módon a tricepszeim még nem százasok, szóval nem is voltam elájulva az eredménytől.

A: Katonai nyomás: 5x5

16,20,24,...

jobb: 28kg, 24kg

bal: 24kg-4 + 16kg-1; 20kg

B: Haskerék térden: 1x40

Az erölködős sorozatok uccsó ismétlései nem voltak szépek, de megvoltak.

Utána megint focimeccs a bajnokságban. Nyertünk 4-1-re. Gólt nem lőttem, pár szép cselt azért bevállaltam, pár bőrt kiosztottam. Az egyik szép jelent úgy történt, hogy egy Zidane-féle 360 fokos csellel leszivattam egy védőt, majd ezt követően kapura lőttem, ami dupla kapufa lett, és kifelé pattant sajna.

Zizou többször is hasonlóan csinálta, mint én ;-)))

3 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Gondolom a séróját is rólad koppintotta :D

    VálaszTörlés
  2. MáT:

    Pontosan! ...és javasolnám neked is ezt a sérót, mert akkor legalább tehetséges lennél te is vmiben ;-)))

    Amúgy meg azt akartam mondani, hogy olyan fehér vagy...nem vagy te geci?
    ;-)))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Ákos:

    Okés, nem kötekszem, mert a végén még mellbe fejelsz ;))

    VálaszTörlés