2010. október 10., vasárnap

MáT beteg :(

Jól éreztem pénteken a dolgokat...
Sajnos akárhogy is ittam nagy mennyiségben a kamilla-és zöldteát, zabáltam a C vitamint kajakra, nem használt. Lebetegedtem. Péntek este alig bírtam aludni úgy fájt a torkom. Ez szombaton javult, viszont estére megjött a láz is.
Mára javult a helyzet. Továbbra is tolom a rengeteg C vitamint, ill. fekszem egész nap, de még nem vagyok 100-as...oké, tudom, sosem voltam ;-)
Szóval edzés határozatlan ideig felfüggesztve. Legközelebbi tervezett sport a kedd esti focimeccs lesz, ami egyben rangadó, mert az ellenfél az a csapat, akivel azonos pontszámmal állunk az élen. (pontosabban ők vezetnek, mert jobb a gólkülönbségük.)

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást! (és majd minél hamarabbi edzéseket) :)
    Amúgy Te most csak a Beast-feladatokat nyomatod? Csak mert rég láttam Tőled hagyományos súlyzós edzéses posztot. ;)

    VálaszTörlés
  2. Mert belányosodott :D De azért jobbuljál meg! Agyilag is :D

    VálaszTörlés
  3. MáT:

    Balázs: Igen, csak a bísztes feladatokat csinálgatom, megspékelve kiegészítő feladatokkal, fogáserővel. Most fogok viszont majd kicsit változtatni, és csak kifejezetten a nyomásra ráállni, mert az nagyon le van maradva. Lassan meg nekem is elkészül az itthoni húzódzkodóm, szóval bejön majd a pull up minden formája.
    Súlyzós edzés nem is lesz nagyon...
    Ennek több oka is van. A legfőbb ok talán az, hogy azt csak konditeremben tudom, viszont terembe lejárva a bruttó edzésidő brutál sok. Amióta megvannak a bellek, azóta "bekényelmesedtem". Rövidebb edéseim vannak itthon, de ezáltal több alkalommal is edzek a héten. Nagyon tetszik a bellezés, persze inkább az erőgyakorlatok, és nem a ballisztika.
    A téli időszakban, amikor nem lesz foci, akkor visszatérnek nekem is a crossfittes metconok, amiket simán össze tudok hozni halálosra rúd nélkül is. Bellekkel, húzódzkodás, saját testsúlyos gyakorlatok.

    Az Imike meg jól bekaphatja ;-)))...a jobbulásért azért köszi ;-)

    VálaszTörlés