2010. október 26., kedd

Focimeccs, okt. 26.

Egy elmaradt meccset pótoltunk ma, és ez volt az őszi szezon zárómérkőzése.
Megint egy jó csapat ellen játszottunk. Én úgy érzem, hogy összességében jobbak voltak, mint mi, jobban tartották a labdát, de a foci ugye gólra megy, és abból mi eggyel többet rúgtunk.
Elmentünk 2-0-ra, a második gólt megint én rúgtam. Megint messzebbről futtából csőrrel böktem el a bogyót. Nem találtam el igazán jól, laposan félerősen zúgott az egyik sarokra. Viszont az egyik csapattársam az utolsó pillanatban a labda előtt elfutott, és megzavarta a kapust, így a laszti utat talált a kapuba ;-) Nem a legnagyobb gólom, de gól ;-)
Utána kaptunk egyet, de kihúztuk a végéig, és fontos meccsen nyertünk 2-1-re.

Az őszi szezonban 15 meccsen 7 gólt rúgtam. (összesen 40 gólt lőttünk) Védőként elégedett vagyok.

2 megjegyzés: