2010. október 21., csütörtök

Edzés + jó étvágyat!


Bemelegítés: SMR, Z (másfél hét szünet után ez egy egész hosszú blokk volt)

A: Floor press:

16kg - 3-3
24kg - 2x 3-3
32kg - 4x 2-2

B: Egylábas guggolás, súly rögzítésben:

8kg - 3-3
16kg - 3-3
24kg - 3x 3-3

C: Haskerék térden: 1x30

D: Farmer:

jobb 32kg + bal 24kg: 1x60", 1x45"
jobb 24kg + bal 32kg: 2x45"

Húh barátom, égett utána az alkarom, mint a szemét.

Utána meg kisütöttem egy kis csirkecickót, és rádobtam egy kis tökmagolajjal meglocsolt zőőccségre ;-) Félreértés ne essék, ez itt nem a Recept Klub, de jól nézett ki, ezért villant egyet a vaku. ...aztán persze pikkpakk bezúztam az egészet ;-)

4 megjegyzés:

  1. Ákos:

    az előtte utána alakról is kérünk fotót :D

    VálaszTörlés
  2. az utána alakot odanyomtam abba a randa képedbe. Már nem is emlékszel pöcsös?! ;) :P

    VálaszTörlés
  3. Huh banyek, elég faszántosan néz ki! ;-)

    VálaszTörlés
  4. ;-) nem volt nagy meló pedig. Felszeltem a nyers zöldséget, meglocsoltam tökmagolajjal, kisütöttem a húst, aztán rátettem a zöldségre...aztán persze mind bezúztam ;-) :P

    VálaszTörlés