2010. október 22., péntek

Mai napra egy CF Total jutott, de az is csak azért hogy még jobban lássam hogy mennyire nem vagyok erős!!

CF Total:

Guggolás: 125kg (PR 145kg)
Vállból nyomás: 75kg (PR 85kg)
Elemelés: 155kg (PR 175kg)

Guggolásnál a 130kg-nak is nekiestem, de minimális segítségre szükségem volt úgyhogy nem adtam meg magamnak!
Vállból nyomásnál már a 75kg is nehezen jött fel, a jobb kezem úgy tűnik sokkal gyengébb! 77,5kg elindult de félúton megállt!
Elemlésnél múltkor jól saccoltam hogy 155-160kg lehet a maxom! Megpróbltam a 160kg-ot is, de ennél a súlynál már nem voltam ott fejben és nem sikerült!
Tavaly szeptemberben voltam ilyen erőállapotban csak akkor sokkal több volt a motiváció!

UI: Én nem flancolok ennyire mint MáT, beérem egy fagyasztott szalámis pepperonis pizzával!

4 megjegyzés:

  1. ;-)) Ne szójjá' be geccó ;-))
    ...a lustaságnak is köszönhettem, hogy ezt kajáltam, mert amilyen jól néz ki, annál gyorsabb, és egyszerűbb volt elkészíteni ;-)

    Vmelyik nap kíváncsiságból told le a Hungarian Cross Challange-et. Ott nincs viszonyítási alapod, mint most, hogy látod, mennyit romlottál.

    VálaszTörlés
  2. Megfordult a fejemben csak nehezen állok neki a burpee-nek!:-P
    Egyébként van viszonyítási alap: Díí 4'03"

    VálaszTörlés
  3. Hehe :D! Mindkét kaja jó, de inkább a MáT kajáját falnám :D. Ha végig nézed a videót az csak 4' azt hiszem, mert a végén még mutatom a hüvelykujjam, az elvisz 3 másodpercet szerintem :D.

    VálaszTörlés
  4. Igazad van, rosszul emlékeztem a videó hossza a 4'03"!!

    VálaszTörlés