2010. október 27., szerda

Edzés + Foci

Meló után, foci előtt besűrítettem még egy erőedzést. Igen, igen, nem titok, hogy én is a katonai nyomás maxomat szeretném javítani, és az otthoni gyakorlások is ennek fényében zajlanak.
Mivel a korábban kinézett programmal nem szimpatizálok, pont kapóra jött Péter nekem nagyon bejövős írása ;-), ezért is pár hétig padlón nyomások lesznek, aztán majd meglátjuk.

Bemelegítés: SMR, Z

A: Floor press:

16kg - 2-2
24kg - 2-2
32kg - 5x 2-2

A balos szenvedősebb, főleg mindig az első ismétlés, amikor teljesen "halott" pozícióból indul a mozgás. A jobbos viszonylag ízi.

B: Pistol, súly rögzítésben:

4kg - 5-5
12kg -5-5
20kg - 2x 5-5

C: Haskerék térden: 1x40

Most pedig tűz céges focira, ami teremben lesz szokásos módon, és 90'.

Nyertünk 23-9-re ;-) Nagyon csúnya nagy alázás volt, és az ellenfél nagyon nehezen viselte ezt a megalázó vereséget. Azt hiszem csak 4-et vállaltam, elég nagy ficakos, ill. szólógólok voltak ;-)

Ja, és annyi, hogy igen, mi is Traxival megcsináljuk egyet a Hungarian Cross Challange beugró feladatsorát. Bár nem a héten, ahogy Trax lejjebb írta, hanem jövő héten. (a hét nem oké, jövő héten meg még beleférünk nov. 06. előtt)
Ákos, ha olvasod, van kedved hozzá???...már meséltem, de más blogon nézz utána, miből áll a dolog.

1 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Háppersze! Szopok, nyalok, gombot varrok :D Csak szóljatok mikor! Ja és remélem itthon leszek akkor!

    VálaszTörlés