2010. október 25., hétfő

Hétfő, okt. 25.

Bemelegítés: 25' SMR, Z Neural warm up

A: Egylábas guggolás, súly rögzítésben:

8kg - 3-3
16kg - 3-3
24kg - 3x 3-3

B: 2H Swing 24kg: 4x20

C: OH tartás 24kg: 45-45"

D: Ugrálókötél: 1x200

Elég jó izomlázam lett az elmúlt napok miatt, és a tegnapi költöztetés is kicsit odavágott a karjaimnak. Alkarban, bicepszben, vállban helyes kis izomlázam van, ezért a mai nyomásosdit hanyagoltam. Már a fejfelett tartás sem volt faszás, utána meg haskerekezni kezdtem, de az első pár ismétlés után a bal kezem jelzett, hogy vmi nem ízlik neki, így az eszemre (igen, arra ;-) ) hallgattam, és inkább letettem a kereket.
Ez a kevéske is szépen elhúzodott a hosszabb bemelegítés után, de a pistol szép formával ment, szóval összességében elégedett vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése